Inlägg från: Mammabertil |Visa alla inlägg
  • Mammabertil

Vi med BIM i augusti

Hoppar in fick MF idag men kroppen var borta på hormon redan igår. Så fick ett tidigt missfall, bara några dagar efter Bim.

Bim runt den 12 aug

• Mammabertil
    björnbär skrev 2015-07-17 09:35:53 följande:

BIM                                      FÖRSÖK                BARN

1/8
    Anonym (Plus i augusti?)      5:e försöket
    Kvinna84a                             8:e försöket
    2/8
    Fsake                                   3:e försöket            3:e barnet
    Villbligravidnu                       5:e försöket
    Tablettask                             3:e försöket
    3/8
    Interiorista
    Pluttan                                  3:e försöket
    FamMorrhår                                                        2:a barnet
    Anonym (Vippan)                  1:a försöket            2:a barnet
    Tedrickarn
    4/8
    Nirvie                                    4:e försöket
    5/8
    Tiger grr
    6/8
    MamsenTramsen                  2:a försöket           2:a barnet
    livias
    Yennie88                              3:e försöket            1:a barnet
    Jonnis
    7/8
    My 102
    Elyssa81
    8/8
    9/8
    Annan87                              3:e försöket          1:a barnet
    Kaffe Tös                                                          1:a barnet
    10/8
    Fronten                                4:e försöket           3:e barnet
    Mamma 80                                                        3:e barnet
    11/8
    Natt91                                  2:a försöket
    Spring16
    Angdev                                9:e försöket           2:a barnet
    12/8
    Mjön                                     2:a försöket           1:a barnet
    Mammabertil
    13/8
    14/8
    15/8
    Boel
    Anonym (Nymis)                                                2:a barnet
    16/8
    17/8
    18/8
    19/8
    20/8
    21/8
    22/8
    23/8
    björnbär                              3:a försöket
    24/8
    25/8
    26/8
    27/8
    Maalon
    SessanSessan                                                  3:e barnet
    28/8
    29/8
    30/8

Väntar på BIM-datum
    H1sa

Kan någon lägga dit mig ? Bim 13 aug försök 4, 4:e barnet
  • Mammabertil
    Mammabertil skrev 2015-07-17 17:29:01 följande:
    Kan någon lägga dit mig ? Bim 13 aug försök 4, 4:e barnet
    Dvs ändra Bim dag:)
  • Mammabertil

Blev ett rätt smärtfritt MF denna gång, inte värre en mens. Känns dok inte kul att fått 2 MF på 3 månader. Någon annan som haft många missfall tätt?

• Mammabertil
    Lilla My o co skrev 2015-07-18 18:23:57 följande:
    Jag har nu haft ett. Fick MF nu i onsdags.
    Nu idag känner jag mig lite tillbaka på banan. Har haft ont och varit rätt nere.
    Försöker se det som att om nån vecka är det nya tag. Men ko, det är jobbigt...

Hur långt gången var du?
    Okie, denna gång var jag bara några dagar efter Bim men förra MF var jag nästan i V8
    Så tråkigt :(
  • Mammabertil
    Elyssa81 skrev 2015-07-18 22:07:06 följande:
    Jag har fått två missfall på två månader. Ett i maj och ett i juli. Det i maj var i v 11+6 och var jättejobbigt. Både fysiskt och psykiskt. Tappade mkt blod och fick läggas in med dropp! Det andra var i v 6 som en stor mens. Stor skillnad på detta. Nu hoppas jag bli gravid direkt och att det går bra. Vi försöker få en sladdis till våra två barn.
    Gud va jobbigt:( hoppas det går vägen nu för oss!
  • Mammabertil

Idag är det 7 dagar sedan missfallet kom igång, inte blött på två dagar. Jag testa blankt på gravtest för 8 dagar sedan. Hade Bim för 11 dagar sedan. Frågan är nu hur reagera kroppen på det tidiga missfallet. Kommer äl 14 dagar efter mitt Bim, eller 14 dagar efter jag började blöda? Eller däremellan?

• Mammabertil

Hmm min sambo somnar varje kväll på soffan, inget sex på flera veckor:( och vet ej när jag har äl kanske redan haft eller så har jag nu eller tidigt i veckan. Så sur på honom.

Min sambo går ej att väcka när han väl sover suck.. måste se till att han är vaken i kväll. Missar med äl så är det vääääääldigt lång tid kvar till nästa äl.

• Mammabertil

Ursch en gång fick vi till det i måndags och hade äl ont i går:( jag har jobbat 10-15 timmars dagar och åker när sambon sover o kommer hem när han sover suck...

• Mammabertil

Hmm undrar när jag hade äl.

Hade ju missfall och då vet man ju inte hur äl är efter. Men hade äl flytningar lite i onsdags mycket i torsdags även hugg i äggledaren på kvällen, rätt lugnt på fredag men på lördagen äl flytningar igen och hugg i samma äggledare Sen har det varit lugnt tempen gick upp i söndags.

Va tror ni. Hade sex mån, lör o sön.

• Mammabertil

Hmm har sen igår haft en orkeslös känsla i kroppen. Känner mig inte kry, tempen gjorde ännu en stegring i dag.

Jag tog ett test, negativt eller ? Ja om jag tittar på testen kanske de finns något där, eller kanske inte.

vilket fall vet inte vilken dag jag är i cykeln, går jag efter missfallet så borde jag vara på Bim - 5 efter äl löningar -6 eller -8 hmm..

• Mammabertil

Hmm verkar blivet en nit denna månad, tempen går inte upp och gravtesterna är blanka. Grr så sur.. Bim - 2 eller -4

• Mammabertil

Negativt test i går morse, gravtesterna de billiga ät slut vill inte använda de dyra ännu.
    I dag var det 28 dagar sen förra mensen kom då ett missfall. Så förstår att äl kan ha blivet lite senare. Hade äl känningar torsdag och lördag förr förra veckan. Dvs att jag antingen är på äl + 13 eller + 11 idag. Tempar som en galning på dagen brukar få en dipp när mensen är på g och brukar ligga på 37,5 som gravid.
    Tempen har vandrat under dagen 37.1/37.2 o nu senaste 37.3 så ingen dipp ännu.
    Men inte så hög som jag vill, sen det faktum att jag alltid plussat på äl+ 11 till och med +10 gör mig såklart oxå rätt säker på att det är kört.

Mina positiva saker
    @ tempen börja gå upp
    @ lite ömma bröstvårtor
    @ pms är inte lila jobbig
    @ inga flytningar som jag brukar ha innan mens

Negativa
    @ negativt gravtest i går
    @ inte så hög Temp jag ville

• Mammabertil

Hmm har hela dagen haft molnade värk i tjejmagen men mensen kommer inte. Men jag tror i morgonbitti när jag vaknar kommer den vara där. :/

• Mammabertil

Nu kom mensen dvs jag hade äl fredag för två veckor sen. Dvs vi missa äl helt åt skogen:(

Hade sex måndagen sen lördag o söndag. Suck.. Ibland är det inte bra att jobba 15 timmars pass.. Syns i september tråden:)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti