Vi med BIM i augusti
Hoppar in fick MF idag men kroppen var borta på hormon redan igår. Så fick ett tidigt missfall, bara några dagar efter Bim.
Bim runt den 12 aug
Hoppar in fick MF idag men kroppen var borta på hormon redan igår. Så fick ett tidigt missfall, bara några dagar efter Bim.
Bim runt den 12 aug
BIM FÖRSÖK BARN
1/8
Anonym (Plus i augusti?) 5:e försöket
Kvinna84a 8:e försöket
2/8
Fsake 3:e försöket 3:e barnet
Villbligravidnu 5:e försöket
Tablettask 3:e försöket
3/8
Interiorista
Pluttan 3:e försöket
FamMorrhår 2:a barnet
Anonym (Vippan) 1:a försöket 2:a barnet
Tedrickarn
4/8
Nirvie 4:e försöket
5/8
Tiger grr
6/8
MamsenTramsen 2:a försöket 2:a barnet
livias
Yennie88 3:e försöket 1:a barnet
Jonnis
7/8
My 102
Elyssa81
8/8
9/8
Annan87 3:e försöket 1:a barnet
Kaffe Tös 1:a barnet
10/8
Fronten 4:e försöket 3:e barnet
Mamma 80 3:e barnet
11/8
Natt91 2:a försöket
Spring16
Angdev 9:e försöket 2:a barnet
12/8
Mjön 2:a försöket 1:a barnet
Mammabertil
13/8
14/8
15/8
Boel
Anonym (Nymis) 2:a barnet
16/8
17/8
18/8
19/8
20/8
21/8
22/8
23/8
björnbär 3:a försöket
24/8
25/8
26/8
27/8
Maalon
SessanSessan 3:e barnet
28/8
29/8
30/8
Väntar på BIM-datum
H1sa
Blev ett rätt smärtfritt MF denna gång, inte värre en mens. Känns dok inte kul att fått 2 MF på 3 månader. Någon annan som haft många missfall tätt?
Idag är det 7 dagar sedan missfallet kom igång, inte blött på två dagar. Jag testa blankt på gravtest för 8 dagar sedan. Hade Bim för 11 dagar sedan. Frågan är nu hur reagera kroppen på det tidiga missfallet. Kommer äl 14 dagar efter mitt Bim, eller 14 dagar efter jag började blöda? Eller däremellan?
Hmm min sambo somnar varje kväll på soffan, inget sex på flera veckor:( och vet ej när jag har äl kanske redan haft eller så har jag nu eller tidigt i veckan. Så sur på honom.
Min sambo går ej att väcka när han väl sover suck.. måste se till att han är vaken i kväll. Missar med äl så är det vääääääldigt lång tid kvar till nästa äl.
Ursch en gång fick vi till det i måndags och hade äl ont i går:( jag har jobbat 10-15 timmars dagar och åker när sambon sover o kommer hem när han sover suck...
Hmm undrar när jag hade äl.
Hade ju missfall och då vet man ju inte hur äl är efter. Men hade äl flytningar lite i onsdags mycket i torsdags även hugg i äggledaren på kvällen, rätt lugnt på fredag men på lördagen äl flytningar igen och hugg i samma äggledare Sen har det varit lugnt tempen gick upp i söndags.
Va tror ni. Hade sex mån, lör o sön.
Hmm har sen igår haft en orkeslös känsla i kroppen. Känner mig inte kry, tempen gjorde ännu en stegring i dag.
Jag tog ett test, negativt eller ? Ja om jag tittar på testen kanske de finns något där, eller kanske inte.
vilket fall vet inte vilken dag jag är i cykeln, går jag efter missfallet så borde jag vara på Bim - 5 efter äl löningar -6 eller -8 hmm..
Hmm verkar blivet en nit denna månad, tempen går inte upp och gravtesterna är blanka. Grr så sur.. Bim - 2 eller -4
Negativt test i går morse, gravtesterna de billiga ät slut vill inte använda de dyra ännu.
I dag var det 28 dagar sen förra mensen kom då ett missfall. Så förstår att äl kan ha blivet lite senare. Hade äl känningar torsdag och lördag förr förra veckan. Dvs att jag antingen är på äl + 13 eller + 11 idag. Tempar som en galning på dagen brukar få en dipp när mensen är på g och brukar ligga på 37,5 som gravid.
Tempen har vandrat under dagen 37.1/37.2 o nu senaste 37.3 så ingen dipp ännu.
Men inte så hög som jag vill, sen det faktum att jag alltid plussat på äl+ 11 till och med +10 gör mig såklart oxå rätt säker på att det är kört.
Mina positiva saker
@ tempen börja gå upp
@ lite ömma bröstvårtor
@ pms är inte lila jobbig
@ inga flytningar som jag brukar ha innan mens
Negativa
@ negativt gravtest i går
@ inte så hög Temp jag ville
Hmm har hela dagen haft molnade värk i tjejmagen men mensen kommer inte. Men jag tror i morgonbitti när jag vaknar kommer den vara där. :/
Nu kom mensen dvs jag hade äl fredag för två veckor sen. Dvs vi missa äl helt åt skogen:(
Hade sex måndagen sen lördag o söndag. Suck.. Ibland är det inte bra att jobba 15 timmars pass.. Syns i september tråden:)