• Natt91

Vi med BIM i augusti

Då mensen kom hoppar jag in denna tråd i stället. Jag har BIM 11/8. Och det blir andra försöket.

• Natt91

Någon som använder p tracker och tycker att ägglossning och mens stämmer överens med verkligheten? Den stämde på dagen med min mens förra månaden men är osäker på ÄL.

• Natt91

Jag har BIM 11/8, jag har köpt två testa tidigt rsfu, ett clearblue digital samt har jag några gravidkollens egna tester hemma. Vilka/vilket är det bästa testet och när kan man börja testa med respektive test?

• Natt91

Jag tog ett test imorse BIM -3, det är ett testa tidigt från lloyds apotek. Kan ni se något? Tog ett testa tidigt från graviditetskollen. Kan inte se något alls på det testet. Ska jag ta det som ett positivt eller inte? Blir helt förvirrad och glad på samma gång..

• Natt91
    misslina skrev 2015-08-08 10:19:33 följande:
    Det där tycker jag ser ut som ett plus!!!:):)
    Jag hoppas att det är det! Ska vänta till BIM och se om mensen kommer. Och ta ett nytt test.
  • Natt91

Jag ska vänta någon dag och testa igen. Tack för alla grattis om det är positivt på nästa test! :)

• Natt91

Jag börjar mer och mer tro på att testet var ett riktigt plus. Jag har vart gravid en gång förut och jämförde formen på magen då och nu (man såg det tidigt på mig för jag är så smal). Då kände jag inget alls förutom trött och att det spände över magen. Nu känner jag båda, plus att jag mår lite illa till och från samt att jag är väldigt öm över magen och brösten ömmar. Ni som plussat vad har ni haft för symptom?

• Natt91

Jag testade nu i morse, fortfarande ett svagt på testa tidigt ifrån lloyds. Medans vanliga gravtestet var väldigt svagt knappt synbart. Jag är på BIM -1 nu. Det känns som det drar i tjejmagen och har gjort det sen i lördags. Kan det vara mens som är pågång eller ev. gravidsymptom.

• Natt91
    Symetrical skrev 2015-08-10 12:24:41 följande:
    Bild..?!? smile1.gif
    Här är bilden ifrån imorse :)
  • Natt91
    Cocolemon skrev 2015-08-10 20:08:12 följande:

Haft svårt att lita på mina, enligt mig, svaga plus med cb så testade med digital cb i em men nu har jag nog slutat tvivla...:)

phpjKW1Ac74344.jpg

Hoppar vidare till gruppen bf april 2016 & Håller tummarna för er andra som väntar :)

Grattis :)
  • Natt91
    Symetrical skrev 2015-08-10 20:57:19 följande:
    Absolut ett streck, som vi håller tummarna för kommer att stegra! smile2.gif
    Jag hoppas det! Har BIM imorgon och då får vi se om mensen kommer. Den har aldrig vart sen utan kommer alltid punktligt samma dag varje månad. Men har en speciell känsla i kroppen som säger att det fortsätter att bara att stegra :)
  • Natt91

Andra månaden i rad med positiva svaga test och sen kommer mensen. Blir så less på det här... Jag hoppar över till september tråden! Lycka till och grattis till alla plus! :)

• Natt91

Ni som plussat har eran temp sjunkit eller är den detsamma. Min mens höll på i omgångar i 1,5 dag och tempen har inte sjunkit något alls. Jag plussade ju i lördags och i måndags. Kontaktade mödravårdscentralen och dom bad mig ta nytt test då tydligen 1 av 4 kvinnor har mens som vanligt trots att dom vart gravida. Jag känner mig likadan som innan mens (trött, växtvärk sedan i fredags och en konstig känsla). Vill ju inte hoppas för mycket, men ska ta ett till test i morgon och se vad det visar. Någon som vart med om detsamma?

Svar på tråden Vi med BIM i augusti