Någon med MÅNGA mf/ma bakom sig som vill följas åt mot nya graviditeter och bäbisar?
Hoppar in här jag med!
Fick ett ma i v9 i maj -12 som slutade med att jag blev inlagd och fick cytotec, ett tidigt mf okt -12. Den 23 dec samma år fick jag plus igen och efter en orolig graviditet som jag inte riktigt trodde på så fick jag en underbar dotter augusti -13. Så hon blir två om två veckor. =)
Vi började försöka med nr 2 i fjol juni och fick plus sista juli. Det slutade dock med ytterligare ett ma i v 9 och cytotec. Plussade igen i februari och igen blev jag inlagd men denna gång blev jag skrapad för dom ville undersöka den lite närmare. Detta i v 10. På återbesöket såg dom nåt på vul som inte sku vara där så i början av juni så blev jag sövd en gång till och opererad. Defyllde livmodern med vatten och gick sedan in med kamera för att titta. Jag hade en polyp som dom plockade bort. Det var rester kvar från moderkakan.
Jag har nu haft äl i dagarna och "tvingade" hem mannen på lite mys trots att han har arbetsvecka. =)
Ska även börja med Lugesteron imorgon. De ska jag äta till v9 om det nu tog sig vill säga....
Det är så fruktansvärt tröstlöst ibland. Har svårt atg hantera andras graviditeter. Det hugger som en kniv i hjärtat...
Hur går det för er andra?