• Puffar

Någon med MÅNGA mf/ma bakom sig som vill följas åt mot nya graviditeter och bäbisar?

Hej! 
    Hittade tråden och blev väldigt lockad att skriva. Tungan ute

Jag är 26 år och jag har sedan tidigare en son som är född nov 2012. Han blev till utan några problem alls.

Jag har nu en ny pojkvän och vi har försökt skaffa barn sedan feb tror jag det är.
    Vi blev gravida på första försöket och fick ett MA vet inte vilken vecka fostret dog i men jag började blöda i v 11. Den upplevelsen som blödningen blev är en utav dom hemskaste upplevelserna för mig. Var på gyn akuten tre gånger på 3 dygn. Hade så ont så jag fick morfin och så svimmade jag på badrums golvet hemma i min pojkväns famn. Hemskt helt enkelt. 

Efter de blev jag gravid på första försöket igen. Plussade på bim och fick missfall veckan efter. 

Blev gravid på första försöket igen, plussade aldrig men mensen va sen å jag hade världens illamående i ca två dagar och sedan kom blödningen. 

Blev gravid igen på första försöket. Plussade och idag började jag blöda igen v6.

Var på ett läkarbesök idag innan jag började blöda och har fått en remiss till specialmödravården. Känna skönt att få special hjälp. 
    Men är det någon som vet vad man får göra där? Glad

Oj vilket långt inlägg! Hoppas att det inte gör något. Ville berätta min historia. 

Mvh

Svar på tråden Någon med MÅNGA mf/ma bakom sig som vill följas åt mot nya graviditeter och bäbisar?