Någon med MÅNGA mf/ma bakom sig som vill följas åt mot nya graviditeter och bäbisar?
Hittade just den här tråden, hur går det för er? Jag har "bara" fått tre missfall, men känns tungt och jobbigt ändå. Har PCOS och ingen egen ägglossning. Första barnet blev till efter drygt två år av hormonbehandlingar, han kom till vid vårt första IVF-försök. Nu när vi försöker få till en tvåa har vi inte råd med IVF men köra andra hormonbehandlingar. Började försöka i augusti -13 så har snart försökt lika länge som vi försökte innan vi blev gravida första gången. Skillnaden är att jag nu hunnit få tre missfall. Ett i v. 9 (men började inte blöda förrän i v. 13) och två kring v. 5-6. I augusti börjar vi med hormonbehandlingar igen, men jag undrar hur länge jag orkar. Att först inte kunna bli gravid på naturlig väg, och att sen när man väl lyckas, mista det. Gång på gång. Skulle inte önska detta på min värsta fiende alltså. Känner med er andra som måste uppleva detta om och om igen. But what doesn't kill you makes you stronger! Right?