• vhn

Någon med MÅNGA mf/ma bakom sig som vill följas åt mot nya graviditeter och bäbisar?

Hej

Jag hänger gärna på här!
    Har en dotter på ett år o henne tog det oss 3 år att få till från att vi börja tills att hon kom. Med ett Ma med skrapning och ett mf på vägen utredning o en väldans massa försök däremellan!
    Vi tänkte att det tar säkert lika lång tid igen men tog sig på första försöket denna gång o gissa om vi blev förvånade! Hade en vul tid förra veckan där det visade sig att grav avstannat i v 6 skulle vart i v 8 plus några dagar.. Så just nu väntar vi på att det ska stötas ut då gyn tyckte det va mycket bättre om kroppen skötte det själv.. O idag känns det som det är på g.. Ont i svanken o tryck neråt.. Så hoppas det sätter igång så det blir avklarat! Vi vill ju inget annat än att bara få sätta igång o försöka igen!

• vhn

Ja det är verkligen så tråkigt!! Lider med oss båda!

Vi kommer nog börja försöka direkt efter. Dom andra gångerna har dom sagt att det va ok o köra på en gång bara man själv kände sig mogen!

Hur kommer ni göra!

Väntar o väntar på att det ska dra igång!! Så himla segt o bara vänta!! Men idag känns det verkligen mycket så hoppas att känslan är rätt!

Hur mår du efter din skrapning?! Lät inte så bra det du skrev.. Vart gjorde du den?
    Jag skrapades på SöS i Stockholm o dom va jättebra hela vägen!

Kram!

• vhn

Igår em satte min blödning igång. Och i ikväll satte det igång ordentligt.. Blödde igenom allt!! Ringde gynakuten och fick komma in på studs! Inlagd och undersökt på en gång. Fick cytotec och blev akut skrapad.. Precis tillbax på avdelningen och väntar på att få åka hem! Vill bara hem till min familj o till min egen säng!!
    Inte vad jag trodde jag skulle få gå igenom..
    Dom andra jag haft har varit lugna.. En skrapning och ett som kom ut helt av sig själv..
    Men jag känner ändå att det är skönt att det "är över" nu! Allt borta o blöder väldigt lite. Så hoppas det ska sluta blöda fort så jag kan få njuta av bad i sommar och att vi kan komma igång med försöken igen!

• vhn

Hoppas hoppas!!!:)

Hur länge har ni andra visat pluss på Stickan efter mf?
    Har köpt hem både ältest o gravtest nu för vi vill inget hellre än att bli gravida igen!
    Ska ta ett gravtest imorgon bitti tänkte jag. Har säkert hormoner kvar fortfarande.. Kommer inte riktigt ihåg hur länge jag har haft det mina andra mf/Ma..

• vhn
    annsansa skrev 2015-06-29 08:10:53 följande:

Beklagar vhn och Cowgirl smile4.gif blir så ledsen över att veta att det är så många som måste stå ut med detta :-/

Själv var jag på akuten igår igen... har som grädde på moset fått en infektion i livmodern så nu äter jag 2 st olika antibiotika och citodon och Ipren mot smärtan som är hemsk.... gravtest var fortfarande positivt också smile4.gif vill bara att detta ska vara över så jag kan få försöka igen smile4.gif

Men ska försöka njuta av sommaren ändå. Får väl dricka gott vin och äta goda ostar som tröst smile5.gif

Hur mår du nu?!
    Har antibiotikan börjat värka?

Gott vin njuter jag av gör fullt just nu;) bäst o passa på!
  • vhn

Spännande cowgirl!
    Hör väntas det på bim som är runt nästa helg!

Svar på tråden Någon med MÅNGA mf/ma bakom sig som vill följas åt mot nya graviditeter och bäbisar?