• Anderse

Vilken är din favoritshot?

Under sommaren dricks det väldigt mycket sprit. Vilka är era favoritshots måntro, specat upp några av mina personliga favoriter! 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken är din favoritshot?
  • daniellalundh
    linusek skrev 2015-08-03 13:51:46 följande:

Jag provade den där Dragon Blood för första gången i helgen, verkar vara den nya inne-shotten. Bra smak för att vara så stark!

Även jag testade den i sommar, rätt god!
  • Anonym (Kalle)

Äntligen fredag :) Har ni fler tips?

• Voluptuous Shalimar
    Duckan skrev 2015-06-23 10:33:57 följande:

Jag gillar shots punkt. Här la jag rösten på en gammal klassiker, Turkisk peppar. Fick en riktigt god shot i NY för många år sen kallad Lemon Drop.

Jag gillar också shots! När vi var i London en gång för 100 år sen fanns två jättegoda shots som hette HOT (illröd) och ICE (tror jag, den var iaf knallblå). Den röda smakade kanel och var helt livsfarligt god. Stark som satan var den också.

Hur som helst röstade jag på Sambuca i omröstningen. Dragon Blood har jag inte ens testat eftersom jag varit Gravid hur mycket som helst nu de senaste åren (och däremellan haft en nyföding = shots har inte varit prio 1...) SkrattandeDrömmerTungan ute Fireball har jag typ luktat på och den luktade faktiskt asgott. Tungan ute
  • Voluptuous Shalimar
    The past is now skrev 2015-07-09 14:54:05 följande:

Fireball eller Vana Tallinn!

Åh Vana Tallinn... kan jag inte dricka längre efter en "episod" med shottande på detta... KräksTyst
  • Ullebullen
    Voluptuous Shalimar skrev 2015-08-14 16:12:50 följande:
    Jag gillar också shots! När vi var i London en gång för 100 år sen fanns två jättegoda shots som hette HOT (illröd) och ICE (tror jag, den var iaf knallblå). Den röda smakade kanel och var helt livsfarligt god. Stark som satan var den också.

Hur som helst röstade jag på Sambuca i omröstningen. Dragon Blood har jag inte ens testat eftersom jag varit Gravid hur mycket som helst nu de senaste åren (och däremellan haft en nyföding = shots har inte varit prio 1...) SkrattandeDrömmerTungan ute Fireball har jag typ luktat på och den luktade faktiskt asgott. Tungan ute

Sambuca är inte dumt :P

Dragon blood är som en fireball typ, bara lite fruktigare! :) Men som du säger, det kommer ju nytt hela tiden! 

• Karinas

Skulle vara kul med lite enkla shotrecept! Som man kan köra på hemmafesten =)

• Ullebullen
    Karinas skrev 2015-09-16 16:23:28 följande:

Skulle vara kul med lite enkla shotrecept! Som man kan köra på hemmafesten =)

Jag hittade några på facebooksidan för Dragon Blood :) 
  • Karinas
    Ullebullen skrev 2015-10-15 15:08:01 följande:
    Jag hittade några på facebooksidan för Dragon Blood :) 
    Tack! Hittade nu också
  • Anonym (Stig)

Dragon Blood testade jag på nyår nu, den var det drag i må jag säga!

• Oskar467
    Anonym (Stig) skrev 2016-01-12 15:39:16 följande:

Dragon Blood testade jag på nyår nu, den var det drag i må jag säga!

Ja den är bra. Jag har ett helt skåp med olika shots hemma nu :) Dragon Blood har jag två flaskor av, den brukar gå åt på fester
  • Voluptuous Shalimar
    Oskar467 skrev 2016-01-27 11:39:00 följande:

Ja den är bra. Jag har ett helt skåp med olika shots hemma nu :) Dragon Blood har jag två flaskor av, den brukar gå åt på fester

Vad har du mer?
  • Anonym (Sloa)
    Oskar467 skrev 2016-01-27 11:39:00 följande:
    När ska vi komma? Fredag ju!
Svar på tråden Vilken är din favoritshot?