Vi med BF i Feb-Mars 2016 i Uppsala/Stockholm
Jag hoppar in här, helt ny på FL. Plussade äntligen idag efter vår andra ivf försök. Vi gick på Huddinge kliniken. Om jag räknat rätt är vi snart i v. 5.
Grattis till era +
Jag hoppar in här, helt ny på FL. Plussade äntligen idag efter vår andra ivf försök. Vi gick på Huddinge kliniken. Om jag räknat rätt är vi snart i v. 5.
Grattis till era +
Nu sitter jag här o velar. Vilket barnmorskemottagning ska man välja? I Stockholmsområdet ska det vara.
Tacksam för tips!
Bokade tid på odenplans läkarhus. Hoppas att jag trivs med barnmorskan bara.
Åh,har ingen koll alls på stockholms barnmorskor men härligt att du hittat ett ställe som känns rätt :)
Jag gick har varit där och träffat både barnmorskor och gynekologer, alla har varit jätte bra och trevliga!
Jag skulle också vilja gå där, men jag har inte lyckats komma fram på hela veckan! Jag trodde nästan att de stängt av sina telefoner. Men om du har lyckats kan det ju inte vara så ;)
Nu känner jag att jag inte kan vänta längre, vill skriva in mig innan semestern så det blev BB Stockholm Kungsholmen. Vet ingeting om det alls, men det ligger mitt emellan jobbet och hemmet, så tänkte att det var smidigt. Någon som har erfarenhet av dem?
Hej! Får jag vara med här? Jag är gravid med vårt tredje barn. BF 25 februari om jag inte har räknat alldeles tokigt. Vi bor i en av Stockholms södra förorter. Jag har inte riktigt haft tid att förstå att det är en liten i magen men nu har jag semester så nu kanske jag kommer att ha tid att inse det (eller inte med två vildingar som springer runt...)
Tack Plytet! Jag har två tjejer sedan tidigare. En ettåring och en nybliven fyraåring. Vi kommer alltså att ha tre barn under fem år när lilla föds. Har du barn sedan tidigare?
Är det någon mer som upplever molvärk i v7?
Sjukt orolig :(
V
Det är helt normalt det har jag haft med båda mina förra två graviditeter och de höll i dig ganska länge på mig. Börjat fått lite svagt nu i v.5 men jag skulle ärligt känna mig mer gravid med riktigt molvärk jag är istället nojig nu när jag känner så lite :O får gärna komma lite mer symtom :p
Åh nej vad hemskt..beklagar verkligen :( förstår varför du är extra nojig den här gången då. Men man får försöka tänka att man väntar barn och inte missfall (försöker även jag göra då jag vart med om ett missfall fast ett tidigt) ha positiva tankar att man faktiskt har ett liv växandes i sig just nu <3 kommer du gå på tidigt vul så du går se hjärtat ticka på? Kanske lugnar lite mer.
Jag hoppar in här jättetidigt. Har erfarenhet av mf (två) sedan tidigare och inga barn (försökt lääänge och detta är via IVF). Det är med andra ord lite kluvet (glad och hoppfull, men vågar inte ta ut något)! Bor i Tyresö och har BF 13/6.
Vi går hos IVF-kliniken Stockholm. Tycker att de är bra och lyhörda där.
De tyckte att det var väääääääääääääääääääääääääääääldigt tidigt att skriva in sig, tydligen. Det ska inte göras förrän i augusti. Så nej, jag har inte fått skriva in mig än. När skrev du in dig?
Vilken barnmorskemottagning har du valt?
Hoppar in här. Bor i Bromma, är 37 år och Gjorde ett ET i maj på Fertilitetskliniken. Vi fick ett fint plus på vår testdag 3/6. Är nu i vecka 10. Förra veckan gjorde vi VuL och allt såg jättefint ut. I nästa vecka har jag inskrivning på mama mia.
Hej tack! Och grattis själv! Vi lyckades faktiskt på första försöket. Hade vi aldrig förväntat oss!