Inlägg från: FuckGoggleAskMe |Visa alla inlägg
  • FuckGoggleAskMe

Är det så fel att vilja bli lyxhustru?

Anonym (Anna den late) skrev 2015-06-21 09:16:06 följande:
    Jag vill bara att en snygg, lång, muskulös,  ljusblond blåögd kille i 30-årsåldern skall glida fram till mig efter en lååång dag på demensavdelningen. Glida fram i en rostig Volvo-240, veva ner rutan och säga: "-Tjena Kexet! Går du här och smular?" Sedan hoppar jag in i bilen och startar mitt drömliv. Inget jobb att gå till, ingen klocka som ringer utan jag går upp ur sängen när jag själv vill det. Han jobbar kontorstider. Jag har hela förmiddagarna för mig själv då jag kan gå runt och pyssla, jogga en runda. Klä mig i mysbyxor och sunkig t-shirt. Se på dagtids-tv och läsa en bok. Sedan lagar han middag som vi äter framför tv-n, går till gymmet ihop, kommer hem och har sex, ser på tv och somnar lyckliga. Från nu tills vi dör av hög ålder. Är det så mycket begärt av livet?

Ja, det är för mycket begärt av livet att du inte ska jobba och försöja dig själv, utan utnyttja någon annan som sliter för dig. Så du letar efter en kille i rostig Volvo som nöjer sig med en tjej som har noll ambitioner, noll drivkraft, noll självrespekt, inte vill bidra till familjens ekonomi alls och vill spendera dagarna med att "vara söt" och bli behandlad som en prinsessa. Finns det sådana intelligensbefriade killar? Om du vill leva på ditt utseende, bli modell.
Svar på tråden Är det så fel att vilja bli lyxhustru?