• Anonym (Ja)

Bullfitta - det sexigaste som finns!

Eller vad säger ni?!?

• Svar på tråden Bullfitta - det sexigaste som finns!
  • Markus92
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 05:17:02 följande:

Aha...  jag tänkte jag skulle försöka somna innan alla nattarbetare skall börja köra hem från jobbet på 45:an och störa min skönhetssömn Jävla pappersbruk!

Haha så får du inte säga! Jag jobbar på pappersbruk! Otäckt :s?
  • HäckHäxan
    Markus92 skrev 2015-07-02 05:19:23 följande:
    Haha så får du inte säga! Jag jobbar på pappersbruk! Otäckt :s?
    Haha då kanske du är jättenära mig Tyst För jag bor jävligt nära ett pappersbruk.

Fast just ditt pappersbruk kanske inte befinner sig alldeles jämte 45:an och då har vi iaf varsitt pappersbruk juh
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Markus92
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 05:24:47 följande:

Haha då kanske du är jättenära mig  För jag bor jävligt nära ett pappersbruk.

Fast just ditt pappersbruk kanske inte befinner sig alldeles jämte 45:an och då har vi iaf varsitt pappersbruk juh

Nej det gör det inte , vi har nog var sitt! Ska bli jävligt skönt att få åka hem o lägga sig! Tuta hela vägen hem med så alla vaknar! Snacka om att gå OT också :)
  • HäckHäxan
    Markus92 skrev 2015-07-02 05:28:23 följande:
    Nej det gör det inte , vi har nog var sitt! Ska bli jävligt skönt att få åka hem o lägga sig! Tuta hela vägen hem med så alla vaknar! Snacka om att gå OT också :)
    FL och nattugglor det blir alltid OT då, vi får avsluta alla inlägg med ordet bullfitta hädanefter så blir vi on topic igen. Hoppas du får sova gott, nu skall jag ut i regnet med hunden, det låter absolut som det regnar ute iaf.

BULLFITTA! Hjärta
  • Markus92
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 05:31:03 följande:

FL och nattugglor det blir alltid OT då, vi får avsluta alla inlägg med ordet bullfitta hädanefter så blir vi on topic igen. Hoppas du får sova gott, nu skall jag ut i regnet med hunden, det låter absolut som det regnar ute iaf.

BULLFITTA! 

Tackar! Ha en trevlig promenad! Go natt!

Bullfitta!
  • HäckHäxan
    Markus92 skrev 2015-07-02 05:43:30 följande:
    Tackar! Ha en trevlig promenad! Go natt!
    Bullfitta!
    Tack själv.
    BULLFITTA
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-07-02 06:57:37 följande:
    Ok, jag får väl ge med mig då... bullfitta kan se jävligt läckert ut.
    Häxan, ser din bullis ut ungefär såhär? ;)

1.bp.blogspot.com/_H4QBnzPvKdI/SMZd38tFMCI/AA...
    Ja precis så, fast med vaniljsmak!  
  • Upptagenmeninte

Mmmmm, vanlijkräm passar bra till en sådan där bullfitta... :D

• Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 03:58:15 följande:

OralPussyWork 

Ja det är för lite fitt-trådar med hyllningar till fittans lov numera!
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (lelle)

Jag tycker att det ser förjävligt ut.
    Ju mindre blygdben ju bättre, tyvärr så har min sambo en skapligt stor "bullfitta".

• HäckHäxan
    ErnstHugo skrev 2015-07-02 10:05:04 följande:
    Ja smile1.gif det är för lite fitt-trådar med hyllningar till fittans lov numera!
    Känner att jag är enig med dig där, mer fitta år svenska folket!
  • Upptagenmeninte
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 16:44:50 följande:
    Känner att jag är enig med dig där, mer fitta år svenska folket!
    Jag skulle nöja mig med lite mer fitta till mig. Åt hela folket kanske är för mycket att hoppas på?

Det finns ju ett ordspråk... få se nu: Den som gapar efter mycket, sätter oftast hela bullfittan i halsen? Något sådant var det i alla fall...
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-07-02 17:09:18 följande:
    Jag skulle nöja mig med lite mer fitta till mig. Åt hela folket kanske är för mycket att hoppas på?

Det finns ju ett ordspråk... få se nu: Den som gapar efter mycket, sätter oftast hela bullfittan i halsen? Något sådant var det i alla fall...
    Nå jag hade iaf dött av lycka där ändå gissar jag '

Varför nöja sig med litet när man kan få hur mycket som helst.... Mycket vill ha mer är mitt djungelordspråk känner jag....

Det är internationella orgasm dagen idag. Så just idag tycker jag fan alla förtjänar orgasmer, orgasmera mera kanske skall vara dagens ledord? Drömmer
  • Upptagenmeninte
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:12:25 följande:
    Nå jag hade iaf dött av lycka där ändå gissar jag '
    Att dö av att sätta en bullfitta i halsen måste helt klart höra till ett av de mest trivsamma sätten att dö! :)
    Mycket vill ha mer är mitt djungelordspråk känner jag....
    Det var måååånga år sedan jag fick något som kan klassas som "mycket" fitta... Men mer, det vill jag helt säkert ha. ;)
    Det är internationella orgasm dagen idag. Så just idag tycker jag fan alla förtjänar orgasmer...
    Jag har redan hunnit dra en handvevare idag, så jag har i alla fall dragit mitt strå till stacken. :)

Har DU tagit ditt ansvar? Om inte, skyndsamt flippra fram en på stående fot, allt annat är en skymf mot orgasmdagen! ;)
  • HäckHäxan
    Upptagenmeninte skrev 2015-07-02 20:28:03 följande:
    Att dö av att sätta en bullfitta i halsen måste helt klart höra till ett av de mest trivsamma sätten att dö! :)

Det var måååånga år sedan jag fick något som kan klassas som "mycket" fitta... Men mer, det vill jag helt säkert ha. ;)

Jag har redan hunnit dra en handvevare idag, så jag har i alla fall dragit mitt strå till stacken. :)

Har DU tagit ditt ansvar? Om inte, skyndsamt flippra fram en på stående fot, allt annat är en skymf mot orgasmdagen! ;)
    Nej jag har inte tagit mitt ansvar idag ännu. jag sparar mig tills världen är svalare och oddsen för att en sjukt vacker kuk skickas på film till mig via kik OCH om den gör det så tänker jag absolut njuta hejdlöst och ta mitt ansvar på fullaste allvar rakt av! Gärna varje dag i några veckor tills kuken har semester och jag förhoppningsvis har barnvakt och vi förhoppningsvis kan ses irl så jag kan njuta hejdlöst av både kuk och hela penisinnehavaren, som på allvar har en av de läckraste bakdelar jag skådat på en man någonsin och ett stiligt jävla skägg också.

Fan jag behöver ligga är alldeles för lättpåverkad hahahha
  • Anonym (vä)

Alla fittor är fina fittor.
    Borde vi inte ha en speciell fittdag, en dag då alla fittor hyllas och blir smekta, rakade, slickade, penetrerade och pussade på.

• HäckHäxan
    Anonym (vä) skrev 2015-07-02 21:06:22 följande:
    Alla fittor är fina fittor.
    Borde vi inte ha en speciell fittdag, en dag då alla fittor hyllas och blir smekta, rakade, slickade, penetrerade och pussade på.
    Åh jag är sååå på på den iden...... Får man välja x antal män som liksom dyrkar ens fitta just den dagen?
  • Anonym (vä)
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 21:12:46 följande:
    Åh jag är sååå på på den iden...... Får man välja x antal män som liksom dyrkar ens fitta just den dagen?
    Absolut får man det,  din fitta får hur många beundrare som du vill. känner mig generös. Solig
    Dom borde känna sig hedrade.
  • HäckHäxan
    Anonym (vä) skrev 2015-07-02 21:30:18 följande:
    Absolut får man det,  din fitta får hur många beundrare som du vill. känner mig generös. Solig
    Dom borde känna sig hedrade.
    Tack Masa  Hjärta Du är mycket givmild och jag uppskattar det! 

Håller med dig, de borde känna sig hedrade det är en helt fantastisk del av mig så
Svar på tråden Bullfitta - det sexigaste som finns!