Inlägg från: Upptagenmeninte |Visa alla inlägg
  • Upptagenmeninte

    Bullfitta - det sexigaste som finns!

    Jag säger: Den fittan som sitter på en innerligt kåt kvinna som vågar bejaka sin sexualitet och njuta, som visar att hon är hungrig och vill ha... den fittan är tamigtusan den sexigaste som finns. ;)

  • Upptagenmeninte

    Mmmmm, vanlijkräm passar bra till en sådan där bullfitta... :D

  • Upptagenmeninte
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 16:44:50 följande:
    Känner att jag är enig med dig där, mer fitta år svenska folket!
    Jag skulle nöja mig med lite mer fitta till mig. Åt hela folket kanske är för mycket att hoppas på?

    Det finns ju ett ordspråk... få se nu: Den som gapar efter mycket, sätter oftast hela bullfittan i halsen? Något sådant var det i alla fall...
  • Upptagenmeninte
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:12:25 följande:
    Nå jag hade iaf dött av lycka där ändå gissar jag '
    Att dö av att sätta en bullfitta i halsen måste helt klart höra till ett av de mest trivsamma sätten att dö! :)
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:12:25 följande:
    Mycket vill ha mer är mitt djungelordspråk känner jag....
    Det var måååånga år sedan jag fick något som kan klassas som "mycket" fitta... Men mer, det vill jag helt säkert ha. ;)
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:12:25 följande:
    Det är internationella orgasm dagen idag. Så just idag tycker jag fan alla förtjänar orgasmer...
    Jag har redan hunnit dra en handvevare idag, så jag har i alla fall dragit mitt strå till stacken. :)

    Har DU tagit ditt ansvar? Om inte, skyndsamt flippra fram en på stående fot, allt annat är en skymf mot orgasmdagen! ;)
Svar på tråden Bullfitta - det sexigaste som finns!