• gullan83

BF Februari/Mars 2016 :)

Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-24 15:15:24 följande:

Var på hälsosamtal idag. Går in i v6 idag. Inskrivning 28/7 . Samt om jag vill göra kub så blir det mitten av augusti. Sen fick jag tid till ul och en tid till v23. Sist jag var gravid så gick man till bm både i v16 och v 20. Men nu är det förutom kub och ul 13 veckor ungefär mellan bm besöken .. skillnad sen innan..

Bm sa iallafall att bf är 24 februari istället :)

Ja det blir ju glesare ju fler barn man har vilket jag tycker är tråkigt
  • gullan83
    Tvärslut skrev 2015-06-24 19:29:44 följande:

[quote=75459599][quote-nick]gullan83 skrev 2015-06-24 15:59:31 följande:[/quote-nick]Ja det blir ju glesare ju fler barn man har vilket jag tycker är tråkigt[/

O konstigt... Alla graviditeter är olika. Jag tycker man behöver lika mycke tider. Har aldrig känt mig välkommen... 5:e barnet påväg o funderar på att inte gå alls... De har aldrig hjälpt mig med det jag vill ändå.

Min bm är underbar :) har samma som till dom.anära två vilket känns kanonbra
  • gullan83

Alltså det känns som brösten skall sprängas här. Detta har jag aldrig haft som symtom innan med dom två andra utan varit illamåendet från hell istället. Har bara lite lätt illamående på morgonen.

• gullan83
    Miracle09 skrev 2015-06-25 09:08:11 följande:

Hade nog föredragit det framför illamående ;) med mitt första kände jag inget alls i brösten men började må illa och kräkas varje morgon i v7 eller 8. Nu är jag i v6 och  mår inte alls illa, men har däremot ömma bröstvårtor, men inte själva brösten. Brukar dessutom ha det i samband med ÄL eller innan mens med :/ 

Hoppas bara bebben stannar kvar. Vill nästan må illa och kräkas bara fr att vara säker på att den är där inne haha

Kräktes och mådde jätte illa med båda dom andra två så är rätt glad om jag slipper det denna gången.
  • gullan83

Insåg att det är tre veckor sedan idag som jag gjorde min insemination och det lyckades på första försöket

• gullan83
    Längtan 30 skrev 2015-06-25 16:39:07 följande:

Första syskonförsöket med insemination gjordes för 15 dagar sen. Med första barnet tog det sig med andra inseminationen. Känner mig väldigt lyckligt lottad eftersom jag är nästan 35 bast.

Häftigt jag lyckades med på andra försöket sist och nu första försöket :) har en till stor men där finns det en pappa i bilden men jag har använt samma donator dom här två gångerna
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-26 18:44:31 följande:

Till vad?

OOj vul skall de stå
  • gullan83
    Tassen skrev 2015-06-26 18:50:46 följande:

21a juli ska jag på första besök hos BM.

Skulle vilja berätta för alla just nu att jag är gravid. Hur fan ska jag kunna hålla mig till typ 18 augusti att berätta för mamma och pappa och de närmsta. För det är väl när första trimestern är över man kan berätta typ?

Jag har redan berättat för mina föräldrar och några vänner
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)