Inlägg från: Linda7601 |Visa alla inlägg
  • Linda7601

BF Februari/Mars 2016 :)

Blä...värsta mensvärken idag...Fy vad man inbillar sig saker då? V 21+0 idag

• Linda7601
    22 hela veckor idag Skönt att det går framåt Mår bra ibland och sämre ibland Är hemskt tung nedåt och känns som jag ibland kissar på mig men är bara från ytliga åderbrocken som går från underlivet och ner på ena foten Tredje barnet känns
  • Linda7601
    Pyltet skrev 2015-11-09 07:22:55 följande:
    Jag känner igen den där tyngdkänslan. Jobbigt till och från men definitivt värd det. Själv går vi precis in i vecka 26.

Vet du kön på din tredje?
    Japp det är en pojke Har redan en pojke på 5år(precis fyllt) och en flicka som blir 4år i samma veva som denna ska födas
  • Linda7601

Är i v 22+3...Känner ju hur det rör sig i magen nu(har moderkakan helt i framvägg) men det är still ofta oxå...ibland tycker jag det går nästan en hel dag så bular det lite på kvällen...Har ni oxå så här? Hur mycket ska man känna?

• Linda7601
    Sanjo skrev 2015-11-12 17:16:31 följande:
    Är i vecka 23+1 idag och brukar oftast va rätt lugnt på dagarna, men när jag ligger och vilar (och ska gå och lägga mig) är de ett himla liv därinne. För en vecka sen kände jag nästan ingenting alls.. Så ge de någon dag så ska du få se på buller ;)
    Ok tack för svar Glad Får försöka vänta lite dåTungan ute
  • Linda7601

Har ni tagit influensa sprutan? Ska ev få den imorgon av bm. Vi är ju riskgrupp och tänkte att när den värsta influensa tiden är då ska man föda barn. Tänker jag fel? Tungan ute

• Linda7601

Var iväg och tog influensa sprutan i tisdags Skrattande Tänkte höra med er som ska ha bebbe i feb-mars och har sökt gravidpenning....Har ni hört något än? Jag skickade in för ca 2veckor sedan. Sökt från jan-16.

• Linda7601

Tack för alla svar Idag kom mitt,fick beviljat full graviditetspenning från början på jan Känns så skönt....Ska pussla med lite sem och fl från de andra barnen nu i dec

• Linda7601

Jag jobbar på förskola 1-3 år. Jag skrev hur en dag såg ut med alla tunga lyft upp i stolar,vagnar,ta emot famn till famn m.m. 

• Linda7601
    Hej!
    Hur går det för er?
    Här v26+0 idag och det är ok. Vaknade i natt och tror jag haft hemska sammandragningar men bättre nu på morgonenGlad
    Jag har börjat köpa lite bebbekläder,mest newbie,bra rabatter just nu tycker jag med alla 25%-30% eller ta tre bet för två eller liknande Flört
    Ska snart börja kika på babynest oxå...har inte haft det till de andra två men tror det är bra nu när man har syskon som är nyfikna på 4år o 5å Skrattande
    Vi har ju en Emmaljunga citycross men bara sittdel kvar så funderar nu på ny vagn eller el köpa hårdlift till.
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)