Inlägg från: GlitterLina |Visa alla inlägg
  • GlitterLina

BF Februari/Mars 2016 :)

Life_as_supermom skrev 2015-06-28 10:50:59 följande:

Ni som kommer gå på vul tidigt, hur fick ni tid bokad? Via bm eller ringde ni och bokade privat? Kommer ni behöva betala för det? När jag har gått tidigt vul har det varit när jag varit sjuk och när de behövde fastställa graviditet och de gick på högkostnadskort då. Jag vill gärna ha ett nu med men bara för att se att hjärtat slår så man kan känna sig lite lugnare :)

Jag ringde bm & sa hur min bakrund vart att jag haft utomkvedshavandeskap & behöver ett tidigt vul. Kostar inget
  • GlitterLina
    Längtan 30 skrev 2015-06-28 13:03:20 följande:

10/6. Ska till en privatgyn som samarbetar med landstinget så ultraljudet är gratis eftersom jag har frikort.. Hör inte till vanligheterna med privata mottagningar så det var en glad överraskning! smile2.gif
    Du menar 10/7 va? ;)

Bara några dar före mig :) kul.

Ja va bra att du kunde göra gratis :)

När jag inte e gravid går jag hos min gyn på Gbg kvinnoklinik där brukar jag alltid gå göra vul gratis om jag har frikort dvs :)
  • GlitterLina
    Längtan 30 skrev 2015-06-28 19:02:10 följande:

Hehe ja självklart, hej gravidhjärna typ! Vart ska du göra ditt vul? Gbg kvinnoklinik var så dyra tyckte jag när jag ville göra vul inför inseminationen.
    Aha bor du i Göteborg?? :)
    Mitt vul den 16de gör jag via landvetter mödravårdscentral, blir att göra det i mölndal eftersom det va semestertider.
    Vart gör du ditt?
  • GlitterLina

Hade utomkvedshavandeskap nu i feb. E väldigt nervös att det ska sitta fel denna gång oxå. Ska bli skönt å få göra vul i v 7. Men är ju såklart även orolig för missfall.. Jobbigt att man inte bara kan få njuta

• GlitterLina
    gullan83 skrev 2015-06-29 11:36:59 följande:

Jag har skapat en hemlig grupp med samma namn som här

Vill du va gullig å lägga till mig :)

Lina Jamila Stridh
    Är mitt fb namn :)
  • GlitterLina

Vet ni hur man räknar på dessa test? Om man får 2-3, vilken vecka e jag möjligtvis i då??
    Vet att det inte går att säga exakt, då det kan diffa på några dar..

• GlitterLina
    gullan83 skrev 2015-06-29 14:32:16 följande:

Therese marie L har samma bild där som här ovanför allt

Hittar inte dig me dem namnen & samma bild..
  • GlitterLina
    danosani skrev 2015-06-29 15:23:35 följande:

Det finns en ganska stor grupp på fb redan. Den är hemlig, så ni kan inte söka fram den, men ni kan skicka privat meddelande till mig med antingen ert namn på fb eller er mailadress. Då kan jag lägga till. :)

Ok :) hur hittar jag dig då?
  • GlitterLina
    Life_as_supermom skrev 2015-06-29 15:57:51 följande:
    Mellan 4-5 fullgångna veckor :)
    Tack tack :)
  • GlitterLina
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-29 17:55:46 följande:
    Vilken vecka är du i om man beräknar från sista mensens första dag? Tror att det testet inte räknar med dom två veckorna innan äl. När jag gått 5 fulla veckor så visade den 3+ på mig.

Så jag gissar att du är i v 4-5 . Kan det stämma?
    Jag tror jag ligger mellan v 4-5

Hade mens senast 27/5
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)