BF Februari/Mars 2016 :)
Gullan oroa dig inte. Det är hur vanligt som helst att få lite rosa på pappret. Slemhinnorna är jätte sköra och livmodern växer så blodkärl brister
Gullan oroa dig inte. Det är hur vanligt som helst att få lite rosa på pappret. Slemhinnorna är jätte sköra och livmodern växer så blodkärl brister
Jag gick över fyra dagar respektive 12 dagar med mina två så lär ju bli ett mars barn igen
Min stora på 7 år kom.fram.till mig igår och sa mamma vad tjock du blivit din mage är längre ut än dina bröst. Skyllde snabbt på att jag ätit.massor av godis ;) hur ska detta sluta är ju redan mullig sedan innan
Tog ett digitalt test ikväll och det stod "gravid " i rutan nu :)
Gullan vad sa veckoindikatorn? Jag har ju som sagt ingen aning om när jag har bf men tänkte att jag kanske får en hint om jag jämför med någon annan :p Jag tog ett sånt förra veckan och det sa 2-3 veckor.
Gullan vad sa veckoindikatorn? Jag har ju som sagt ingen aning om när jag har bf men tänkte att jag kanske får en hint om jag jämför med någon annan :p Jag tog ett sånt förra veckan och det sa 2-3 veckor.
Hej EXPERTER!!!!! När slår det CB digitala om till 3+ tror ni???? de starkaste testen är från idag. Testlagren är från förra söndagen till idag alltså en vecka. Tacksam för svar
Hej. Plussade i måndags med tredje barnet :)))) tror bf är 27 februari. Men blir nog ett mars barn då jag gick över 17 respektive 15 dagar med mina två äldre:)
Blää är sjukt trött just nu.hoppas verkligen jag slipper illamåendet denna graviditeten har varit hemskt dom två andra gångerna
Tjoho! Någon från NV Skåne i denna gruppen? Har själv BF 7/2-16 och hade gärna haft någon i närheten o dela med