• gullan83

BF Februari/Mars 2016 :)

LängtanSåStor skrev 2015-06-19 21:12:30 följande:

Gullan oroa dig inte. Det är hur vanligt som helst att få lite rosa på pappret. Slemhinnorna är jätte sköra och livmodern växer så blodkärl brister

Tack. Varit gravid två gånger innan men då kom inget sånt i början
  • gullan83

Jag gick över fyra dagar respektive 12 dagar med mina två så lär ju bli ett mars barn igen

• gullan83

Min stora på 7 år kom.fram.till mig igår och sa mamma vad tjock du blivit din mage är längre ut än dina bröst. Skyllde snabbt på att jag ätit.massor av godis ;) hur ska detta sluta är ju redan mullig sedan innan

• gullan83
    Rocket skrev 2015-06-21 09:04:27 följande:

Gullan vad sa veckoindikatorn? Jag har ju som sagt ingen aning om när jag har bf men tänkte att jag kanske får en hint om jag jämför med någon annan :p Jag tog ett sånt förra veckan och det sa 2-3 veckor.

Stod 1-2
  • gullan83
    Rocket skrev 2015-06-21 09:04:27 följande:

Gullan vad sa veckoindikatorn? Jag har ju som sagt ingen aning om när jag har bf men tänkte att jag kanske får en hint om jag jämför med någon annan :p Jag tog ett sånt förra veckan och det sa 2-3 veckor.

När du tar ultraljud så kommer du få ett bf datum av dom
  • gullan83
    Lisa 236 skrev 2015-06-21 15:21:14 följande:

Hej EXPERTER!!!!! När slår det  CB digitala om till 3+ tror ni???? de starkaste testen är från idag. Testlagren är från förra söndagen till idag alltså en vecka. Tacksam för svar

När det har gått tre veckor sedan man skulle ha mens. Jag fick 1-2 igår så antagligen skulle jag få 3+ om 2-3 veckor
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-21 20:18:12 följande:

Hej. Plussade i måndags med tredje barnet :)))) tror bf är 27 februari. Men blir nog ett mars barn då jag gick över 17 respektive 15 dagar med mina två äldre:)

Ja gick över 12 dagar med nr 2 så lär bli en mars bebis här med. Hoppas dock att denna inte kommer på min storas dag
  • gullan83

Blää är sjukt trött just nu.hoppas verkligen jag slipper illamåendet denna graviditeten har varit hemskt dom två andra gångerna

• gullan83
    ViLdiNG skrev 2015-06-22 18:07:19 följande:

Tjoho! Någon från NV Skåne i denna gruppen? Har själv BF 7/2-16 och hade gärna haft någon i närheten o dela med

Jag bor i Kristianstad
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)