Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

BF Februari/Mars 2016 :)

GlitterLina skrev 2015-06-28 19:35:56 följande:
    Aha bor du i Göteborg?? :) Mitt vul den 16de gör jag via landvetter mödravårdscentral, blir att göra det i mölndal eftersom det va semestertider. Vart gör du ditt?

Jag bor några mil ifrån Gbg ja! Ska till en privat gynmottagning som en bm på mitt mvc tipsade om eftersom de inte har utrustning att göra det själva (plus att en bara får göra RUL på mitt mvc), Sokolova heter mottagningen iaf och de tar 200:- för ett ul om en inte har frikort.
  • Längtan 30
    gullan83 skrev 2015-06-30 04:27:27 följande:
    Nu går det söka gruppen som heter bf februari/mars :) glömde 2016men den är sluten så ingen kan se inläggen i den

Jag hittar den inte, lade till dig som vän igår, kan du inte bjuda in mig i gruppen?
  • Längtan 30
    gullan83 skrev 2015-06-30 04:42:20 följande:
    Ja accepterade två vänner nyss så två st plus en till är med i gruppen. Har lyckats ändra till samma namn helt som här la till en Sarah och en Pernilla

Kanon, tack
  • Längtan 30
    mammave skrev 2015-06-29 11:46:20 följande:
    Får man göra NIPT där du bor?

Jag är under 35 så får betala kub/nipt själv men det lutar åt kub eftersom det kostar över 10 000 att göra nipt.
  • Längtan 30
    mammave skrev 2015-06-30 10:45:45 följande:
    Men får de som är över 35 nipt gratis?

Ingen aning, kub får de över 35 gratis i alla fall.
  • Längtan 30
    Ia84 skrev 2015-07-01 07:12:05 följande:
    Idag inskrivning hos BM, så spännande.

Åh vad kul, längtar till augusti när jag ska på inskrivning!
  • Längtan 30
    Javli skrev 2015-07-01 16:36:22 följande:
    Vem kan man skicka meddelade till ifall man vill gå med i fb gruppen?

GlitterLina
  • Längtan 30
    vindruvan skrev 2015-07-03 01:01:48 följande:
    Är i vecka 5 och känner mig redan svullen... är det liksom ens möjligt tänker jag. Är också överviktig sen innan så nu känner jag mig bara plötsligt mycket tjockare, kan inte dra in magen riktigt längre. :-/

Tarmarna spökar en hel del i början av graviditeten men det brukar lägga sig efter ett tag.
  • Längtan 30
    Lantlollan skrev 2015-07-03 10:23:51 följande:
    Hej! BF 13/3. Tredje insättningen på vår första IVF. Två missfall sedan tidigare. Hoppfull, men vågar inte ta ut något i förskott!

Grattis, här håller alla tummarna för varandra!
  • Längtan 30

Har inte haft mf men hade blödningar i slutet av vecka 8 (7+5 eller 7+6) mest bruna och inte särskilt mycket, det är dock väldigt vanligt med blödningar i början av graviditeten. En kompis syster störtblödde mer eller mindre hela sina graviditeter och födde friska barn.

• Längtan 30
    Azad skrev 2015-07-14 09:22:10 följande:
    Vilken tur! Då blir jag inte helt ensam här då?! Har inte heller FB... Tycker det känns jätteunderligt att man skriver ut sitt namn och beskriver sin profilbild på FB å i nästa andetag säger att man vill vara anonym???? Då kan man ju lika gärna skriva alla sina personuppgifter här direkt? Hur som helst, det är inte mitt bekymmer! Själv räknar jag sakta ner dagarna, just nu känns vecka 12 som en evighet bort!! Går in i vecka 8 på fredag å trots att jag (tack gode Gud) aldrig drabbats av missfall, finns oron ändå där gnagande i bakhuvudet...

Hehe nu är det inte alla som gått med i FB gruppen som skrivit sin mail här utan som mailat sin adress osv. Tråkigt att du haft mf tidigare, jag har inte drabbats av det tidigare men oroar mig också.. Går in i vecka 8 imorgon.
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)