Inlägg från: LängtanSåStor |Visa alla inlägg
  • LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Delacore ja så kan det faktiskt va! Vår lille är 1,5 år och han har sagt att han ville ha ett syskon till honom. Så vi bestämde tillsammans att börja försöka förra månaden. Som tur va tog det på första försöket så kanske det är så att han rentutav önskar det tar ett par månader så han hinner vänja sig vid tanken. Jag tror många män känner så.

Tack för kloka tankar. Kommer dock vänta tills han frågar.lol ngt intresse får han banne mig visa :P

• LängtanSåStor

Gud så underbart och va efterlängtad den lille kommer vara :D Tack för att du delade med dig!!!!!

Jag ringde MVC och skrev in mig igår. Hon sa att det var bra att jag ringde direkt för med tanke på semestertider så fanns väldigt få tider kvar.

Så mitt tips RING redan nu så ni får en tid helst innan jul :P

• LängtanSåStor

Alltså denna TRÖTTHET!!! Jag minns inte detta från förra gången men nu i vecka 5 kan jag knappt hålla mig vaken. Kl är bara 9 och jag skulle lätt kunna gå upp och somna på två min :( ngn som vet när tröttheten brukar få över??

• LängtanSåStor

Ojjj är det skottår i år haha hade ingen aning. Jag har hört att man får välja den 28 Feb eller 1 mars! Vilket skulle ni välja?

• LängtanSåStor

Grattis alla nya :)

Blödningar är jätte vanliga. Även om det fullkomligt skrämmer skiten ur en :( med min Son fick jag en 3 dagar lång riklig mens blödning i vecka 6. De sa att mensen låg bredvid foster säcken och var helt ofarlig :) så denna gången försöker jag förbereda mig mer mentalt på att sånt kan hända.kram

• LängtanSåStor

7 Feb blivandeungmamma94

13 Feb Marie14

15 Feb trulsatruls

23 Feb Delacore 

24 Feb Längtan så stor 

24 Feb KatrinAndersson 

24 Feb Izzard

26 Feb Aling

26 Feb MiniQ 

27 Feb sain essay

28 Feb Gullan83

28 Feb Svurkbebis

• LängtanSåStor

Ja man börjar ju undra hur det kommer vara denna gången. Förra gången led jag av fruktansvärt illamående ända till v 19. Men de säger att alla graviditeter är olika så får jag hälften så lång tid denna gången blir jag överlycklig :)

• LängtanSåStor

Grattis oliven :D va spännande att få gå på ett så tidigt vul. Nästan så jag har list att boka in ett privat i vecka 7 typ :)

Gullan var det exakt samma period? Från när till när ungefär?

Javli va skönt att du med mår bra. :)

• LängtanSåStor

Grattis oliven :D va spännande att få gå på ett så tidigt vul. Nästan så jag har list att boka in ett privat i vecka 7 typ :)

• LängtanSåStor

• LängtanSåStor

• LängtanSåStor

Åh va många nya :D vilken underbar midsommar det blev i år alla med liten bebis i magen :)

Vilka kommer göra KUB? Vi kommer göra det!

• LängtanSåStor

Gullan oroa dig inte. Det är hur vanligt som helst att få lite rosa på pappret. Slemhinnorna är jätte sköra och livmodern växer så blodkärl brister

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)