BF Februari/Mars 2016 :)
Hej! Får man följa här? Bf 8-9 mars 2016 tror jag...tul på måndag 12okt Detta är mitt tredje barn
Hej! Får man följa här? Bf 8-9 mars 2016 tror jag...tul på måndag 12okt Detta är mitt tredje barn
13 Mars -16 menar jag...INTE 13 feb
När jag väntade dottern ramlade jag ner för trappen och skadade benet...Blev hemskt svullet och trycket från bebis var hemskt i slutet och blå ådror på hela benet....Denna grav har trycket på benet kommit tillbaka och börjat värka...Funderar på om jag kommer kunna jobba länge till...Jobbar på förskola med bara små barn 1-3år så sitta still finns inte Nu börjar man ju fundera på havandeskapspenning? Jag har aldrig sökt det förr....Har ni???
oj moderskapsintyg....Ha ha jag är verkligen helt borta...Måste levt i en bubbla med mina andra två graviditeter Vem skickar in moderskapsintyg? ha ha är det jag? Ja jag lär väl kontakta bm eller vänta tills jag ska dit 17nov...Bara vait på inskrivning än och fick nästa tid 17nov så inte hunnit prata med henne alls.
Det är så jobbigt ha moderkakan i framvägg....Känner inget och det gör att jag lever i ständig oro:-/ Att jag alltid haft liten mage då jag gravid gör inte det hela bättre...Med mina andra två var jag i v 39 och jag la mig på rygg så såg man inte att jag gravid