• lisen32

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej! Hoppar gärna in här med :) Har velat vänta ett tag för det har känts så overkligt. Är i v 9+2 och vi har sett det lilla hjärtat slå på Vul, så nu är det lite mer verkligt iaf:) Har redan stor mage så det är väldigt svårt dölja för mig som normalt sett är vältränad! Fått minska ner på tävlandet i min bollsport och inte riktigt hittar någon annan bra träningsform! Tränar ni något? :)

• lisen32

Har hört att magnesium kan hjälpa mot myrkrypningar, men kanske bäst att stämma av med bm innan man börjar ta något extra tillskott :)

• lisen32
    knittgirl84 skrev 2015-07-21 20:13:34 följande:

Jag brukar träna på gym i vanliga fall. Nu väntar jag på att illamåendet ska lugna ner sig så att jag orkar träna igen.

Hoppas att du hittar någon bra träningsform :).[/quot

[quote=75551041][quote-nick]hannawer88 skrev 2015-07-22 07:18:34 följande:[/quote-nick]Jag har spelat volleyboll i ca 16 år och denna säsongen blir det ett avbrott, svårt att hoppa och vara smidig med en mage i vägen :) utöver det tränade jag gym och detta är något jag fortsatt med i den mån jag kan. Märker att pulsen ökar riktigt snabbt speciellt vid konditionsträning och jag har anpassat vissa styrketräningsövningar då de ibland varit obehagliga att utföra. Jag tycker bara det är skönt att röra på mig och tänker göra det så länge som möjligt :)

Ett tips är även att simma, det är ju skönt och bra träning för hela kroppen :) vad sysslar du med för bollsport?

Hoppas illamåendet går över snart!:) också volleyboll, kör på lite lätt nu utan hopp etc. men fasar nog över mig till gym snart! Kör du vanliga magövningar? :) Man ska tydligen fokusera på de inre musklerna men jag har inte hittar bra övningar..
  • lisen32
    lisen32 skrev 2015-07-22 15:05:10 följande:

Hoppas illamåendet går över snart!:) också volleyboll, kör på lite lätt nu utan hopp etc. men fasar nog över mig till gym snart! Kör du vanliga magövningar? :) Man ska tydligen fokusera på de inre musklerna men jag har inte hittar bra övningar..

Oj då, inte du som skrev om illamående ser jag nu, hoppas du sluppit det:)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)