• Amanda87

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej! 
    Jag fick precis ett plus på stickan.. ett riktigt tydligt och väldigt snabbt. Oj oj oj. Jag tog ut min spiral för tre månader sedan då jag inte gillade den. Haft oregelbunden mens, ja har ju knappt hunnit ha någon.

Pratade med sambon som precis då fått 6 mån provanställning sedan en tids arbetslöshet. Jag och sambon har sagt att vi borde vänta till vi vet om han får tillsvidare, samtidigt har jag sagt att jag inte vill vänta för länge. Jag är 28, färdigutbildad och har fast jobb. 

Idag plussade jag. Helt otroligt. Sambon är på jobb. Min syster och hennes fru med barn är här på besök för att insemineras i Kphmn. Nu är jag helt plötsligt gravid. Och jag kan...inget. Är bara så glad! Nervös! Måste vänta med att berätta för sambon till jag slutar jobbet ikväll. Semestern börjar i morgon! 

Tänk att jag också skulle få denna möjlighet, och så fort! 

• Amanda87

Idag tog jag ett digitalt test, bara för att :) testade bara med ett typ 6 kronors test innan som jag hittade hemma så jag ville ha det i klartext :P

Jag är i vecka 8 (7+1)

Igår på kvällen frös jag och hade ont i magen, hungrig fast inte sugen på att äta ngt!

minneli skrev 2015-07-10 07:35:02 följande:

Idag tog jag ett digitalt test, bara för att :) testade bara med ett typ 6 kronors test innan som jag hittade hemma så jag ville ha det i klartext :P

Jag är i vecka 8 (7+1)

Igår på kvällen frös jag och hade ont i magen, hungrig fast inte sugen på att äta ngt!

Grattis!! Har du haft andra symptom innan? Jag har inte ont i magen direkt utan den känns mer spänd på insidan. Som att jag sitter och spänner magmusklerna hela tiden. Är även kissnödig mest hela tiden. Hoppas jag slipper illamående. Fördelen är att jag går på semester idag så om jag får besvär kommer jag kunna vara mer diskret än om jag jobbat.
  • Amanda87

Supergrattis!!!!