• Bonebag

BF Februari/Mars 2016 :)

Här är en som går in i v6 imorgon. Plussade 5 dagar innan beräknad mens :)

Har en son som föddes 27 September -14
    Alltså kommer han va ca 1,5 när lilla ärtan beräknas komma :D

Bor i södra Stockholm, född 86. Dock skåning i grunden :)

• Bonebag

Här är en bild på de 3 tester jag tagit för att inse att man är på smällen igen ^^

• Bonebag

Vill inte gå med i någon fb grupp förrens vi väljer att gå ut öppet till vänner osv då många ofta kan se vilka grupper man är med i. Även slutna! Det hindrar enbart andra från att se vad som skrivs inne i gruppen.

• Bonebag
    Lantlollan skrev 2015-07-14 15:36:48 följande:
    Fast där är du felinformerad. :) Hemliga grupper syns inte över huvud taget. :)
    Hemliga ja. Men görs gruppen sluten så kan mina vänner se att jag är med i den.
  • Bonebag

Låg o vilade 1,5 timme och vaknar upp till att jag blöder ;(

Nu lär de bli ett tidigt ul för o se om de finns ett hjärta där inne eller inte ;( faaaan

• Bonebag
    minneli skrev 2015-07-18 22:15:57 följande:
    Hur mycket blöder du och i vilken vecka är du i? Är jättejobbigt att blöda men det behöver inte betyda det värsta.
    Det hade kommit i trosan och även när jag torkade mig.. Riktigt just då. Mörkrött, brunt. Så "gammalt" blod.... Satte i en binda och va på toa två timmar senare och inget nytt i bindan o minimalt på pappret. Så jag hoppas innerligt att det beror på något helt annat!
  • Bonebag

Tack för alla era lugnande ord <3

Jag har varit på Karolinska i Huddinge nu och gjort ett vul. Tack o lov slog där ett hjärta för fullt :)

• Bonebag

Tänk på att "mensvärk" o lite molande är fullt normalt. Växer så de knakar där inne <3 Va själv livrädd många gånger under första graviditeten...

• Bonebag

Här är en till som sover dåligt... Zzzz!

Och mat.. Ja fy sjutton ;/ mat innehållande krossade tomater, det går inte! Mår illa bara jag tänker på det!

Här är kub den 31 Augusti... Men jag är inte orolig över resultaten. Jag ser det dom en extra chans att se ärtan o se att allt är bra <3

• Bonebag
    Ninso01 skrev 2015-08-25 08:36:32 följande:

Hej allihopa!

Har läst lite i tråden men inte skrivit ännu. Är 34 år, gravid i v 14 med första barnet.

Gjorde kub-test igår och allt såg bra ut (1:1606). Nu börjar det kännas mer verkligt. :)

Har olika BF beroende på vilken barnmorska man pratar med, men är beräknad slutet av februari/början av mars.

Finns det någon FB-grupp och hur blir man i sådana fall medlem? Är inte särskilt aktiv här på Familjeliv.

Grattis till graviditeten :)

Men ang datum, gå efter de som ditt ultraljud visade. Det är de som kommer följas av mvc osv :)
  • Bonebag
    Ninso01 skrev 2015-08-26 18:59:21 följande:
    Det lustiga är att barnmorskan sa ett datum muntligt, sen när jag tittade på pappret så stämde inte det med vad hon sa (hon sa 2/3 och pappret säger 29/2). Men jag antar att det är pappret jag ska lita på. :)
    Ja jag skulle gå efter pappret :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)