Inlägg från: Dinflickaah |Visa alla inlägg
  • Dinflickaah

BF Februari/Mars 2016 :)

Är beräknad mellan den sista Mars om allt är som det ska. :)

• Dinflickaah

Dinflickaah
    Idag 00:50
    Hej på dei som läser detta! :)
    Det är såhär va att nu ska jag betta en sak.
    Tar det från början.
    Jag for till en killkompis den 22 & skulle vara där till den 24:e Juni. Vi låg den 23:e & 24:e, hade inge äl då jag skulle ha det. Fick det 2 dar efter jag låg med min killkompis ( alltså den 26:e Juni )
    Skulle ha mensen den 28:e men kom ingen, jag tänkte inte mer på det. Under tiden så gick min extra mamma bort. Jag var väldigt ledsen, fundersam & gick mkt & tänkte.
    Mensen kom inte. Men så en dag hade jag jävulst ont & mådde fruktansvärt illa.
    Tankarna om att vara gravid började växa lite, jag läste lite överallt & fick svar på det jag funderade på. Jag hade spytt en gång, haft massor av yrsel & illamående ska vi inte ens nämna. Har gjort ett grav test & det visade negativt, fick en liten blödning den 2:e under dan. Tog reda på det oxå & samma sak där så fick jag svar på var det var, sen har blödningen vart extrem mellan den 3:e & 5:e, läste att får man klumpar så KAN det var MF, men behöver inte var det.
    Jag blir lugn av att läsa hur andra får svar på sina frågor för det är sånt jag fundera på, så jag får ju oxå svar. Men nu är frågan:
    Ska jag hoppas att det är ett liv i mei?
    Ja göra ett grav test om 4 dar igen så får jag se om det visar nåt. Jag uppskattar verkligen ett någorlunda snabbt svar.
    Borde jag vara orolig?
    ( Jag är, enligt appen, 2 veckor ( 1+2 ) gången & är beräknad mellan den 6:e & sista Mars nästa år )
    Tack på förhand // Förhoppningsvis mamma Stenberg. Är 20 åri pojkflicka från Norrbotten :)

• Dinflickaah

GlitterLina:
    Jag hade 1:a Juni sist mens.
    Jag har länge nekar ha barn. Redan då jag var 11 tänkte jag ut flick & pojknamn.
    & en bebis skulle rädda livet på mei, bokstavligen!
    Innan jag låg med min killkompis så låg jag ca 1 mån. men jag var sjukt noga med att inte komma i mei & han frågade ofta om jag hade mens/äl.
    Vart besviken!
    En bebis skulle fått mei att må så mkt bättre psykiskt.

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)