BF Februari/Mars 2016 :)
Woop woop! Jag ska också bli mamma !
Hoppar in här! BF 3/3
Woop woop! Jag ska också bli mamma !
Hoppar in här! BF 3/3
Hej alla :)
Här kommer en till och hoppar in i tråden - plussade igår på bim och har bf den 3 mars enligt senaste mens första dag. Första barnet, jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!
Hoppas att få följa er alla och dela glädjen hela vägen!
21a juli ska jag på första besök hos BM.
Skulle vilja berätta för alla just nu att jag är gravid. Hur fan ska jag kunna hålla mig till typ 18 augusti att berätta för mamma och pappa och de närmsta. För det är väl när första trimestern är över man kan berätta typ?
Oj, du och jag är i omvända situationer! Jag sa upp mig dagen innan jag plussade :P
Blää vad jag mår illa nu
Idag kom illamåendet och fick spy på morgonen. Trött hela tiden. 6+2
Va på inskrivning hos bm förra veckan och nästa vecka har jag tid för kub test. Någon mer som ska göra kub?
Vi börjar med KUB imorgon, förra gången såg det ut så här:
Besök 1 - prover (blod)
Besök 2 - ultraljud och alla resultat
Hej hej
Hoppar in här. Är 31 år å väntar 4e barnet.
V 17 nu. Har en flicka som är 8 år och två pojkar 5 och 2 år. Storasyster hoppas att det blir en lillasyster nu. Vi kommer att kolla på ultraljudet vad det blir. Jag har Bf 28 februari. Det kan med andra ord bli en skottårsbäbis.
Har ul 1a oktober. Hur mår ni allihopa?
Jag har mått skit till v 13 typ. Sen är jag trött av å till. Nån som köpt nått till bäbis än?
Vi har köpt vagn och syskonvagn begagnat pga superbra pris. Det å en fleece overall.
Vill vänta tills efter ultraljudet
Fler med bf i närheten av mitt datum!?
Vad har alla för bf datum?? Jag har bf 13/3-16
Första barnet beräknat till 28 Februari
Min lilla tjej kom ut i på skottårsdagen kl 10.49. Hon vägde 2842g och var 47cm. Jag är så kär!