BF Februari/Mars 2016 :)
Hej
Fick plus idag och har BF 24/2 :)
Skulle inte testa förrän efter BIM som skulle vara på tisdag men kände på mig att jag borde testa idag. Inga symptom än mer än tröttare och hungrigare än vanligt.
Hej
Fick plus idag och har BF 24/2 :)
Skulle inte testa förrän efter BIM som skulle vara på tisdag men kände på mig att jag borde testa idag. Inga symptom än mer än tröttare och hungrigare än vanligt.
V6 idag. Illamåendet börjar krypa fram och gaserna likaså :S
Detta är mitt andra barn och med första mådde jag fruktansvärt illa och kräktes från v8 fram till ca v 16 så hoppas verkligen inte det blir så igen.
Tänkte höra med er vad ni tar för kosttillskott. Gravid multivitamin eller bara folsyra?
Jag åt Apoteket Kvinna fram tills plusset. Bytte sen till Apoteket Gravid som har lite mer folsyra i och mindre Vitamin A. Samt att jag äter OmegaForte tror jag den heter. .
Jag försvann också från senaste listan.
BF 21/2
Var bor ni allihop någonstans? :)
Jag ringde direkt och bokade tid. V6. Barnmorskan frågar ju om sista mensen och bokar tid därefter. Bättre att ha en tid inbokad än att kanske få vänta för länge sen tycker jag. :)
Alltså det känns som brösten skall sprängas här. Detta har jag aldrig haft som symtom innan med dom två andra utan varit illamåendet från hell istället. Har bara lite lätt illamående på morgonen.