Inlägg från: Blivandeungmamma94 |Visa alla inlägg
  • Blivandeungmamma94

BF Februari/Mars 2016 :)

Hej! Hoppar även jag in här! :D plussade för snart två veckor sedan. Bf 6/2. Första mötet idag med barnmorskan. Fick inbokat datum för första ultraljud samt för att lyssna på hjärtat i augusti! Bara hoppas att man får behålla det lilla livet. Man går ju som och oroar sig så mycket.

Någon mer som spyr mycket och mår väldigt illa? Provade åksjuketablett idag och hjälpte till viss del. Är ju så jobbigt att inte få behålla maten..

• Blivandeungmamma94
    Marie14 skrev 2015-06-18 10:13:22 följande:

Igår fick jag ljusrosa flytningar. Det var på kvällen. Nu ingenting. Har molvärk men inte ont. Är i vecka 7. Så segt att bara vänta.

Fick jag också vid två tillfällen under två dagar. Men nu har jag inte fått mer. Kan tydligen vara ganska vanligt, så mycket som händer och är lätt att blodkärl i underlivet kan spricka , då kan man få en liten blödning.

Vad jag förstått :D :)
  • Blivandeungmamma94

7 Feb blivandeungmamma94

13 Feb Marie14

15 Feb trulsatruls

23 Feb Delacore

24 Feb Längtan så stor

24 Feb KatrinAndersson

24 Feb Izzard

26 Feb Aling

26 Feb MiniQ

28 Feb Svurkbebis

• Blivandeungmamma94
    Marie14 skrev 2015-06-18 11:46:32 följande:
    NärHände det, i vilken vecka?

Gjorde du vul?
    Det hände i vecka 6, är i sju nu. Var inte under två hela dagar, utan märkte det vid två tillfällen två dagar efter varandra:)
    Nej jag har inte gjort vul. Men däremot varit hos barnmorskan och det är inget ovanligt. Man ska börja kolla upp om man blöder rikligare, som en mena ungefär. Enligt henne. :)
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)