• Ellen85

Vi som haft 3 mycket tidiga missfall vecka 4-5-6

Hej alla!! Har på sju månader haft flera svaga plus och haft 2 missfall vecka 5 och ett i början av vecka sex. Känner mig så jäkla ensam! Varför kan jag inte behålla en graviditet längre än vecka 5-6?! Någon som vet?? Min själ går sönder snart, försökte i ett år innan jag blev gravid och sen pang bom så fick jag tre tidiga missfall i vecka 5-6. Alla mycket svaga plus. Någon som vet varför? Har endometrios.. Chokladcysta på ena äggstocken( 4cm) kan det påverka? Alla läkare säger olika. Någon vänlig själ som vet något? KRAM till er alla som försöker! Jag vet vilket HELVETE det är när man så gärna vill bli mamma <3 någon annan i samma sits eller liknande?? Kör på med era erfarenheter kring upprepade missfall! Så stöttar vi varann!!

• Svar på tråden Vi som haft 3 mycket tidiga missfall vecka 4-5-6
  • Ellen85

Ina 81 grattis till graviditeten!' :) cowgirl: ja till slut kommer vi lyckas! Men fy vad tufft det är, märker hur hela mitt liv kretsar kring att oroa mig för att inte få barn :( börjar bli deprimerad på riktigt :/ får se vad utredningen visar, får svar den 20 aug.. Så din utredning visade inget fel alls? KRAM

Svar på tråden Vi som haft 3 mycket tidiga missfall vecka 4-5-6