• Tow2Mater

Han övergav sin dotter

Anonym (Mamma) skrev 2015-06-10 17:17:39 följande:

Jag tog henne med mig och flyttade 30mil hem till min syster,

Skäms på dig!!
  • Tow2Mater

Hon är 8a månader i stoleken, kan inte säga ett ända ord, inte gå, eller göra något hon bör kunna.

Vilket barn går vid 8 månader? Känner du nån?
  • Tow2Mater

Hon hade aldrig känt på gräs, varit i en sandlåda, gungat eller lekt utomhus. Hon hade aldrig haft skor på sig.

Hur vet du att hon inte haft skor eller varit utomhus? Ar hennes tår missbildade?
  • Tow2Mater
    solglasögon skrev 2015-06-10 17:40:44 följande:
    Jag ber hemskt mycket om ursäkt TS. Nu ser jag att det stod i början att hon är ett år!
    I #3 är hon plötsligt 15 månader...
  • Tow2Mater
    Anonym (LB) skrev 2015-06-10 17:38:31 följande:

Visa detta för sicialen och fråga HUR FAN dom tänkte när dom tyckte han var en bra pappa till barnet.

Det var ju när TS dragit iväg med barnet 30 mil och varken hon eller barnet hade ett stadigivande boende. Klart pappan ansågs bättre då om han hade en ordnad tillvaro.
  • Tow2Mater
    Anonym (Mamma) skrev 2015-06-10 17:49:36 följande:
    Och hon blev livrädd för att röra kräset när vi satt på en filt. Nu går det bättre men första gången vågade hon inte röra varken sig eller gräset.
    Ja mellan December och mitten av April finns det väl inte mycket gräs ute att kunna bli van vid?
  • Tow2Mater
    Anonym (Mamma) skrev 2015-06-10 17:49:36 följande:
     Han talade om för mig att hon varken hade jacka eller skor och inte har haft.
    Vilken artikulär tös du har, utvecklad i talet för sin ålder!
  • Tow2Mater
    Tow2Mater skrev 2015-06-10 17:53:05 följande:
    Vilken artikulär tös du har, utvecklad i talet för sin ålder!
    Ursakta jag läste fel, jag sag inte att det var pappan du menade.
  • Tow2Mater
    Anonym (Mamma) skrev 2015-06-10 17:57:43 följande:
    Jag tycker du är ganska otrevlig. Är du bara ute efter att provocera eller är det något du faktiskt har problem med? 
    Det låter som ni båda beter er som två barn som skaffat en bebis, då ingen av er verkar tänkt på vad som är bra för barnet.

Förhoppningsvis kommer soc att stötta er båda så det funkar.
  • Tow2Mater
    Anonym (Bulle) skrev 2015-06-10 18:10:04 följande:
    Du verkar vara väldigt snabb med att dra slutsatser, dessutom läser du som ett arsle. Tror att ts klarar sig bättre utan din input.
    Du har säkert rätt där.
  • Tow2Mater
    litentös skrev 2015-06-10 21:13:07 följande:
    Sexbrist? Mens? Hungrig? Trött? Mamma elak? Inga barnprogram idag?

Något måste vara väldigt jobbigt om man är så irriterad som du är.
    Japp, lång o irriterad dag på jobbet.

Att nån tycker det är nästan barnmisshandel att en <1-årig unge aldrig känt på gräs mellan Dec och mitten av April i Sverige tog ju bara priset i irritationsmoment här på FL idag.
Svar på tråden Han övergav sin dotter