Vad skulle du vilja säga till dig själv som ung?
Säg inte nej till Graham Tainton när han vill att du ska börja dansa för honom.
Ta inte hem Frasse, han kommer att våldta dig trots att ni känner varandra och även haft sex förut, han kommer inte ta ditt nej.
Bli inte ihop med [namn1], han har 5 till tjejer inklusive den han kommer att gifta sig med till slut och hon vet inget om de andra hon heller)
Säg inte ja till frieriet, man FÅR säga nej ÄVEN om killen gjort slut med en annan tjej för din skull, för att han har varit kär i dig i 3 år.
Gå fyraårig teknisk linje, i framtiden kommer du att älska att rita hus och att syssla med inredning.
Ge inte upp dina träningspass för [namn2 även den som friade] det kommer ingen bli gladare av. Du tappar bort dig själv och blir bitter och tjock.
När jag skrivit detta inser jag att om inte allt detta som hänt mig hade hänt, då hade jag inte haft mina två underbara barn, så jag säger bara:
Se till att ha egen inkomst, vägra sälja huset utan att ha ordentlig koll på kontraktet, barnens pappa kommer att lura dig på pengarna. Kram, jag älskar dig, du är en fantastisk människa, om än naiv.