Hash under lång tid pissprov
Var ju snällt ingen svara dig TS :p
Frågan är väldigt svår att svara på.
Så det blir bara ungefär.
Jag skulle gissa på att det tar ca3-4 veckor, om du inte verkligen rökt stora mängder i varje joppe.
Var ju snällt ingen svara dig TS :p
Frågan är väldigt svår att svara på.
Så det blir bara ungefär.
Jag skulle gissa på att det tar ca3-4 veckor, om du inte verkligen rökt stora mängder i varje joppe.
web.archive.org/web/20100819030653/http://www.rmv.se/index.php
Du måste köra copy+paste, då FL fattar inte fattar att det är allt är en adress.
Länken handlar om cannabis, marijuana och hasch är cannabis.
Så det som står där gäller även hasch givetvis, då det är samma.
Vad menar du med rätt in i forumet?
Är inte bekant med den termen.
Vadå menar du, tiden det går ur kroppen?
För där kan jag hålla med, det är extremt osäkert tiden det tar.
Det är så många faktorer som påverkar.
Om hasch och marijuana är samma sak, ja, förutom formen dom kommer i.
Sen är hasch alltid starkare än formen marijuana.
Det är vanligt att folk inte vet att det är samma.
Jag är ledsen, du har gått på en myt om du tror detta.
Låt mig utbilda dig istället.
Först i hur myten antagligen uppkommit.
Det är för att hasch gör nästan uteslutande av Cannabis Indica, som innehåller mindre THC och mer av andra cannabinoider.Ger ett så kallat soffrus, dvs att man blir gärna sittande i soffan.
Som tillverkas i Pakistan, Marocko och Afghanistan(dessa är de stora haschtillverkarna), och detta hasch är det vanligast i Sverige.
Medan marijuanan(oprocessad blomma), ofta är av Cannabis Sativa.
Som innehåller en högre halt THC i förhållande till de andra cannabinoiderna.
Och är mer uppåt än Indican.
De stora tillverkaren av marijuana är Sverige, då vi mer eller mindre är själv försörjande av marijuana.
Och då myten uppstått, pga det är skillnad i rus på dessa två.
Men sanningen är att det är OLIKA plantor, med olika egenskaper.
Har man en cannabis planta, av en viss sort.
Delar denna på längden, där ena delen blir marijuana(dvs torkad blomma) och den andra delen till hasch.
Så kommer haschet och marijuana av denna planta och ruset, vara exakt samma.
Det finns ingen magisk kemisk reaktion, om man gör hasch.
Som gör det till annat.
Sen vet jag vad google säger rätt ofta här, det är en väl sprid myt som många gått på.
Till och med många inbitna rökare, tror detta med ibland.
Vilket är rätt humoristiskt.
Påvisa den kemiskareaktionen som sker i haschtillverkningen då.
Som gör det till nått annat rent berusningsmässigt.
Du är ute på djupt vatten nu, och pratar om nåt du inte förstår dig på.
Det är en väl spridd myt.
Jag vet ju vad jag skriver, så givetvis gör jag det.
Det är inget magiskt som sker när blommorna görs till hasch, eller få vara kvar som marijuana.
Nått som alla vet, som är insatt i ämnet.
Du pratar om källor, vilka är denna källa som säger det inte är samma.
Enda skillnaden är formen cannabisen kommer i, och att haschet ALLTID är starkare än marijuanan man gör haschet på.
Är ingen tankeläsare, så spelar ingen roll om du hämtar 1000 skålar med popcorn.
Ser att du från vara intresserad och vilja diskutera, till vara 100% destruktiv och förstöra tråden.
Kom med nått, eller så får du sista ordet nu.
Tack för mig, om det visar sig du har lagt saklighet åtsidan.
Källkritik much?
sv.wikipedia.org/wiki/Cannabis
Känslomässigt överengagerad i diskussioner som berör cannabis och pedofili - har inte ens slagit upp någotdera på Wikipedia.
Ju mindre folk vet om en sak, desto mer verkar de ha att säga om det. Ett ganska underhållande fenomen.
Mycket, fast det skulle resultera i borttagna inlägg, säg mig, vad får du ut att tramsa sönder tråd efter tråd med ren skitsnack och spam?
För att sedan göra motsatsen till det vad vissa idioter roar sig med, blod och pisseprov är två helt skilda saker, på blod prov blir man "ren" på timmar.
I pisseprov letas inte efter aktiva ämnen utan spårämnen av cannabis, dom kan visa sig i dagar och veckor vid kraftig förbrukning.
Mycket, fast det skulle resultera i borttagna inlägg, säg mig, vad får du ut att tramsa sönder tråd efter tråd med ren skitsnack och spam?
För att sedan göra motsatsen till det vad vissa idioter roar sig med, blod och pisseprov är två helt skilda saker, på blod prov blir man "ren" på timmar.
I pisseprov letas inte efter aktiva ämnen utan spårämnen av cannabis, dom kan visa sig i dagar och veckor vid kraftig förbrukning.
Förtydliga, var i den där texten finns det en fråga?
Tycker att det väsentliga - relaterat till forumsaktivitet - summerades upp väldigt väl så, nej.
Jag kör med ETT konto, och har aldrig någonsin kommit med några personangrepp, eller påpekat hur en person har skrivit. Det kan ni tänka på ett tag, innsn ni kommer med nästa nedlåtande svar.