Dem som startat IVF maj/juni
Jag har haft en del symptom. Illamående från och till MEN äter tabletter för överstimulering och dem kan man bli illamående av. Ingen mens, spända bröst, molvärk från och till och kraftig sådan mycket mer än vid mens antagligen för att livmodern växer, humörsvängningar, tröttare än vanlig, törstig och saltsugen och svårt för viss typ av mat..framförallt har min svullna mage inte gått ner efter äggplocket och den är väldigt hårt och spänd, kan inte dra in den. Jag håller ändå tummarna för dig, är ju inte säkert man får så mycket symptom! Jag fick tydligen tillbaka ett riktigt bra ägg som redan börjat dela sig på det sättet som den gör när den ska fästa i livmodern så det var starkt redan från början :)
Men grattis! :) Vad härligt! Hör av dig till kliniken så får du ett tidigt ultraljud innan du släpps till ev vanlig mvc.
Hade du några symptom? Jag har varit ganska hoppfull fram till för ett par dagar sen. Har testdag imorn och tror inte att det är något. Har bara de symptom som lutinus kan ge, typ ont i brösten och sen mens.