• Tussebus

Dem som startat IVF maj/juni

Hej! Jag hoppar in här åxå. Td på torsdag 18/6 . Rd 7 idag. Brösten ömmar som attan och magen full med gaser. Pruttar o rapar om vartannat ;) Tror starkt att d e nåt på g. Dottern är åxå övertygad om den saken ;) Hoppas vi har rätt!!

• Tussebus
    helnil_ skrev 2015-06-10 08:55:37 följande:

Jag tror egentligen att det skall vara ett starkt streck :) och det är det ju inte! Så mest därför jag blir osäker :)

När jag testade på td med vår dotter för fem år sen så var d först ett svagt streck och sen efter två dagar blev d jättestark. Så du är absolut gravid! Grattis!!

Jag har td torsdag nästa vecka, den 18:e. Tror jag håller mig tills dess. Pendlar hela tiden mellan om det är pms lr graviditetstecken.. Suck!
  • Tussebus
    Zaza skrev 2015-06-11 17:10:42 följande:

Kan någon hjälpa mig räkna ruvdag? Jag är inte så smart och behöver hjölp

Jag räknar Rd 1 som dan efter ET lr FET. Jag är nog på Rd 10 idag. BIM imorgon.
  • Tussebus
    Zaza skrev 2015-06-12 10:36:02 följande:

Isåfall är jag på ruv 8, när kan man tidigast se på ett test tror ni? Har sååå ont i magen och brösten men antar att de är pga vaginatabletterna jag tar nu?!

Jag läste nånstans att efter BIM är d säkrast att testa. Jag testade igår men fick negativt utslag. Så nu väntar jag på td som är på torsdag.
  • Tussebus

Jag har beslutat mig för att inte testa nåt mer förrän d e dax på torsdag. När jag bar gravid med dottern testade jag bara på td och fick ett ganska svagt plus som dock blev starkare efter några dagar. Minns inte hur det var med det som blev MA...

Imorgon är det BIM. Har haft flytningar idag som e lite ovanligt innan mens. Blir rädd att d e den som kommer...

• Tussebus

Idag på BIM har jag ljust rosa på.pappret som verkar ha gått över samt molvärk i magen. Td på torsdag. Hoppas på slippa besö från tant röd

• Tussebus
    Lady1986 skrev 2015-06-14 08:01:35 följande:

Tydligen kan dålig magkänsla och inte så mkt symptom också vara positivt, för jag har plussat! :) Jag är lite i chock, fattar inte riktigt...

Grattis så härligt!!
  • Tussebus

Inga symtom längre. Brösten som ömmat så sjukt mkt la av. Testet visade negativt även om d kan va tidigt på Rd 12. Det verkar som om tant röd kommit på besök dessutom. Får se vad som händer.kanske är för gammal för att få barn ;( iaf måste vi börja om från början med ivf i höst. Sista frysisen som verkade så lovande.. Skitkorv! :(

• Tussebus
    helnil_ skrev 2015-06-14 09:26:48 följande:

Åh så tråkigt tussebus! Hur gammal är du? Håller tummarna för att det var för tidigt att testa och att det visar något om ett par dagar. Verkar ju inte bra om mensen kommit dock?! Är det som vanligt eller bara lite? Kram på dig

Jag är 38 och det tycks inte alla va mkt.. Får väl avvakta o se.
  • Tussebus

Hej alla! Td på torsdag men efter en väldigt konstig början så har nu tant röd kommit på besök. Har ringt Huddinge för att kolla läget inför ivf med samma donator som sist. Vårt lilla embryo som inte ville stanna sattes ju in fem år efter nedfrysning.

Svar på tråden Dem som startat IVF maj/juni