På tisdag blir det äggplock! UL gick bra, men jag vet faktiskt inte hur stora mina äggblåsor var, men behövde aldrig öka dosen så jag antar attdet var okej. Däremot var det bara 8 äggblåsor vid sista Ul, tyckte det kändes lite men jag vet egentligen inte..
Jag har varit så oförskämt lugn hela den här sprutperioden, och mått bra, lite illamående från och till .Jag hade förväntat mig en större påverkan på kropp och psyke . MEN nu börjar jag känna mig nervös inför äggplocket på tisdag. Men jag försöker tänka positivt, jag läser ju att många inte tycker det är så farligt men är rädd att jag ska vara en av de som tycker det är hemskt..
Jag smusslar lite om det här på jobbet så det hänger över mig, har ett fritt jobb så jag planerat själv mina dagar, men det är klart att folk undrar var jag är när man är borta så mkt, min chef frågar ingenting men nu ville han ha ett möte till veckan så det kan ju lika gärna bli när jag är borta, så då måste jag antingen berätta eller testa säga att jag tänkte vara ledig.. Egentligen är det ju lättare att bara berätta så slipper man oroa sig över det också, men allt det är ju världsliga saker, inget att gnälla över egentligen ;)
Lycka till allihopa! Jag unnar verklighet alla som kämpar att få ett plus!