• moonlightman

Män som gillar högklackade skor

Hej

Jag har har under större delen av mitt liv varit attraherad av högklackade skor. Detta intresse har på senare tid eskalerat och jag har börjat att samla på heels.

Själv finner jag dock inte något intresse av att gå i dem utan att mer ha dem som prydnad då de är både vackra och erotiskt laddade.

Jag känner mig lite udda i detta och undrar dels om det finns fler män än jag som samlar?

Hur ser ni kvinnor på män som har detta något udda intresse?

• Svar på tråden Män som gillar högklackade skor
  • Anonym (Marie)

Jag älskar skor, och har många härliga varianter. Min man får också en del av detta när jag även gillar att köpa till han. Men nu har jag beställt ett par boots med ca. 4-5 klack åt honom. Ska bli spännande och se om han även vågar använda dom utanför hemmet. Skulle verkligen älska det, om han gör det.

• Anonym (Är väl ok)

Är väl ok? Jag har dejtat en man som samlade på historiska och nyproducerade nazistprylar, ja, jag är ensam av mig, väldigt ensam, så ensam att jag tänkte att han är ju ändå snygg så det kanske är ok. Det var det inte, för det där var mer än en samlarhobby. Så en man som samlar damskor hade vart ett lyft från det, känts som att jag byter upp mig. (Förutsatt att du har lika vackra blå ögon och snygga muskulösa armar då)

• Pussan

Håller med TS, skor kan vara både vackra och erotiska.
    Det är inte riktigt samma sak, men jag både har och har haft älskare som haft både skor och stövlar hemma som de köpt för mig att använda när jag är där. Älskar att se deras uppskattning/upphetsning när jag trippar runt i något som de valt till mig. 
    De brukar stå framme när jag kommer, kanske flera par att välja på. Några har sagt att de brukar ha dem att stå framme när de är ensamma och att de ser dem (och ser mig framför sig) när de runkar. Härligt!

• Sam Ståhl
    moonlightman skrev 2015-06-03 08:31:07 följande:
    Män som gillar högklackade skor

Hej

Jag har har under större delen av mitt liv varit attraherad av högklackade skor. Detta intresse har på senare tid eskalerat och jag har börjat att samla på heels.

Själv finner jag dock inte något intresse av att gå i dem utan att mer ha dem som prydnad då de är både vackra och erotiskt laddade.

Jag känner mig lite udda i detta och undrar dels om det finns fler män än jag som samlar?

Hur ser ni kvinnor på män som har detta något udda intresse?

Hej 

Du funderar om det finns fler som är intresserade...

Titta på kommentarerna och hur många som tagit del av tråden så har du svaret där.

Bifogar en bild på mig

Ha det gott.

/ Sam (mopar fan)

• Woman Pleaser
    Pussan skrev 2022-10-15 16:39:18 följande:

Håller med TS, skor kan vara både vackra och erotiska.
    Det är inte riktigt samma sak, men jag både har och har haft älskare som haft både skor och stövlar hemma som de köpt för mig att använda när jag är där. Älskar att se deras uppskattning/upphetsning när jag trippar runt i något som de valt till mig. 
    De brukar stå framme när jag kommer, kanske flera par att välja på. Några har sagt att de brukar ha dem att stå framme när de är ensamma och att de ser dem (och ser mig framför sig) när de runkar. Härligt!

Kan bara hålla med att skor är vackra och erotiska , jag brukar också köpa det inför en träff 
  • Anonym (Emma)

Jag älskar högklackade skor och stövlar, jag har själv många och tycker det är snyggt och sexig. Jag tycker om när killen uppskattar det och att han köper det åt mig för att han vill se det på mig.
    Däremot vill jag inte att han själv har på sig det eller samlar på det själv. (Om han har mina pumps och stövlar hemma hos sig gör förstås inget)

• Woman Pleaser
    Anonym (Emma) skrev 2022-10-16 20:56:22 följande:

Jag älskar högklackade skor och stövlar, jag har själv många och tycker det är snyggt och sexig. Jag tycker om när killen uppskattar det och att han köper det åt mig för att han vill se det på mig.
    Däremot vill jag inte att han själv har på sig det eller samlar på det själv. (Om han har mina pumps och stövlar hemma hos sig gör förstås inget)

Ja det är så triggade att se en kvinna visa upp sin sexiga erotiska sida , där skorna gärna får vara på under hela det erotiska mötet *ler*
  • Anonym (Love it)
    Woman Pleaser skrev 2022-10-16 21:37:42 följande:
    Ja det är så triggade att se en kvinna visa upp sin sexiga erotiska sida , där skorna gärna får vara på under hela det erotiska mötet *ler*
    För mig en självklarhet med höga klackar gärna stilett eller knähöga läckra stövlar i erotiska möten. Nylonstrumpor o fantasifulla underwear kryddar scenariot ytterligare.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Love it) skrev 2022-10-17 00:35:41 följande:
    För mig en självklarhet med höga klackar gärna stilett eller knähöga läckra stövlar i erotiska möten. Nylonstrumpor o fantasifulla underwear kryddar scenariot ytterligare.
    Jag håller med :)
    Särskilt knähöga snygga stövlar. Jag tycker själv det är sexigt och snyggt, går sedan han igång på det också så är det ju en bonus förstås
  • CleoX
    Anonym (Emma) skrev 2022-10-17 20:08:50 följande:
    Jag håller med :)
    Särskilt knähöga snygga stövlar. Jag tycker själv det är sexigt och snyggt, går sedan han igång på det också så är det ju en bonus förstås
    Det är helt underbart när båda går igång på höga klackar. Jag älskar att bejaka min kvinnlighet och njuter av den makt ett par riktigt höga klackar har över killar och män. Supertändande. Både min make och mina älskare är klack-älskare och jag är en fena på att trippa snyggt och obehindrat i nästan vilken klackhöjd som helst, vilket faktiskt är en konst. Jag har ett flertal partypumps i lack och platå med klackhöjd 16-18cm som är helt underbara, men även högre mer extrema fuck-me-skor och boots. Under förförelse/lek-fasen vill jag gärna att killen ska kyssa mina skor, som ett sexigt tecken på ?underkastelse? haha, gärna offentligt så att andra ser. Då smälter mitt hjärta och han kanske har tur att få ta mig i handen och leda iväg mig lite mer avsides för lite busig parningslek. 
Svar på tråden Män som gillar högklackade skor