• Anonym (orolig)

En av min sambos bröder blev arg på mig igår !!i

Igår drack jag mig full vilket bland annat resulterade till att jag ringde en massa gånger till min sambos bröder och frågade efter min sambo som var på jobbet.

Min sambo har berättat för mig att en av hans bröder blev arg över att jag ringde så pass många gånger till denne.

Nu är jag orolig över att dom inte kommer vilja träffa mig mer.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden En av min sambos bröder blev arg på mig igår !!i
  • Alvina

Kan kan väl ringa dem och be om ursäkt. Du behöver ju inte lämna hemmet.

• MammAmma

Jag förstår din sambos bror, vilket sätt att reta gallfeber på folk. Du får väl sluta dricka dig full så folk slipper bli trakasserade av dig.

• Anonym (M)
    Anonym (orolig) skrev 2015-06-02 15:44:54 följande:
    Jag känner mig orolig då ingen av hans bröder tidigare har varit arga på mig,vad jag vet i varje fall. .

Desto större sannolikhet att du blir förlåten ifall du ber om ursäkt. Engångshändelser brukar de flesta kunna ha överseende med. Men ta det varligt med alkoholen i fortsättningen!
  • Duckan

Men hur i hela friden tänkte du då att du skulle få fatt på din sambo om han är på jobbet och bröderna nån annanstans? Jag vet att man inte tänker klart på fyllan, men det här var ju riktigt långsökt.

• Anonym (orolig)

Min sambo berättade för mig att en av hans bröder var arg på mig och undrade varför jag ringde honom så många gånger.

Så blir jag förlåten om jag ber om ursäkt?

• Anonym (herr G)
    Anonym (orolig) skrev 2015-06-02 16:07:06 följande:

Min sambo berättade för mig att en av hans bröder var arg på mig och undrade varför jag ringde honom så många gånger.

Så blir jag förlåten om jag ber om ursäkt?

Nej, det kan jag inte tänka mig att du blir. Det blir nog värre då.
  • Anonym (M)
    Anonym (herr G) skrev 2015-06-02 16:13:32 följande:
    Nej, det kan jag inte tänka mig att du blir. Det blir nog värre då.

Så länge hon inte ringer tio gånger på raken och ber om ursäkt så tror jag nog att det går bra! Men kanske bäst ändå att ta det live eller med ett välformulerat sms/mejl. Det där med att ringa är nog, som sagt, lite känsligt i nuläget.
  • Anonym (orolig)
    Anonym (M) skrev 2015-06-02 17:22:02 följande:

Så länge hon inte ringer tio gånger på raken och ber om ursäkt så tror jag nog att det går bra! Men kanske bäst ändå att ta det live eller med ett välformulerat sms/mejl. Det där med att ringa är nog, som sagt, lite känsligt i nuläget.
    Tack för tipset!

• Miss Skywalker

Sök hjälp för alkoholen istället..

• Anonym (Signatur)

Du skriver att du blir besatt av att ringa runt till sambons familj när du är full, alltså är du medveten om att du har ett problem med hur du beter dig när du dricker alkohol. Även om du ber om förlåtelse nu så kanske detta upprepas nästa gång du blir full och då kanske det blir ännu värre med hans familj. Ta tag i det verkliga problemet, alkoholen.

Svar på tråden En av min sambos bröder blev arg på mig igår !!i