• Anonym (orolig)

En av min sambos bröder blev arg på mig igår !!i

Igår drack jag mig full vilket bland annat resulterade till att jag ringde en massa gånger till min sambos bröder och frågade efter min sambo som var på jobbet.

Min sambo har berättat för mig att en av hans bröder blev arg över att jag ringde så pass många gånger till denne.

Nu är jag orolig över att dom inte kommer vilja träffa mig mer.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden En av min sambos bröder blev arg på mig igår !!i
  • Duckan

Du får väl ringa upp och be om ursäkt. Varför ringde du bröderna över huvud taget när det var sambon du ville ha ta på?

• Anonym (?)

Låta bli att supa dig så full att du inte kan styra dina handlingar framöver?

• Anonym (orolig)
    Duckan skrev 2015-06-02 15:26:00 följande:

Du får väl ringa upp och be om ursäkt. Varför ringde du bröderna över huvud taget när det var sambon du ville ha ta på?

Jag vet inte exakt varför jag gjorde det men troligtvis för att min sambo stängde av sin mobil när jag även ringde till min sambos mobil massa gånger ..

Nu skäms jag så mycket att jag knappt vågar lämna hemmet.
  • Anonym (orolig)
    Fiona M skrev 2015-06-02 15:28:30 följande:

Be om ursäkt.

Det är bara det att jag skäms så mycket att jag knappt vågar lämna hemmet.
  • Zarch

Du kan inte göra så mycket, det enda man kan göra är att be om ursäkt och aldrig mer göra om det. Som det sägs, en gång är ett misstag men två gånger är ett beslut.

• Fiona M
    Anonym (orolig) skrev 2015-06-02 15:32:05 följande:

Det är bara det att jag skäms så mycket att jag knappt vågar lämna hemmet.

Ja, det är väl vanligt dagen efter.

Ju längre du väntar desto svårare blir det.
  • Fiona M
    Anonym (orolig) skrev 2015-06-02 15:30:48 följande:

Jag vet inte exakt varför jag gjorde det men troligtvis för att min sambo stängde av sin mobil när jag även ringde till min sambos mobil massa gånger ..

Nu skäms jag så mycket att jag knappt vågar lämna hemmet.

Visste du inte att han jobbade?
  • Duckan

Jobbar de på samma ställe då alltså? Bättre ta tjuren vid hornen och be om ursäkt än att låta det vara.

• Anonym (orolig)
    Duckan skrev 2015-06-02 15:40:00 följande:

Jobbar de på samma ställe då alltså? Bättre ta tjuren vid hornen och be om ursäkt än att låta det vara.

Nej,dom jobbar inte på samma ställe.

Jag känner mig orolig då ingen av hans bröder tidigare har varit arga på mig,vad jag vet i varje fall.

Jag blir som besatt när jag är full med att ringa runt till min sambos familj och fråga efter honom.

Jag skäms så jag bara vill hålla mig hemma.
Svar på tråden En av min sambos bröder blev arg på mig igår !!i