Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Visst är det! Vi är bara på fjärde försöket men jag har ändå börjat tröttna på att känna att nu "måste" vi ha sex när ÄL närmar sig. På sätt och vis så vore det skönt att helt strunta i när man har ÄL eller inte men samtidigt skulle jag inte må bra av att veta att vi inte "försökt ordentligt"...
Vattniga flytningar, molvärk, svullen och hög, mjuk och öppen tapp. Kan det verkligen vara äl på g redan? Såhär har som sagt utvecklingen sett ut på äl-testen. Dock inte tagit något sedan imorse...
Eller så kommer det gå vägen redan i juli <3 hoppas för din skull att det kommer ta! :) annars kämpar vi på tills det tar!
Här är mina 3 senaste ÄL-tester, det understa från idag, är det positivt?
ÄL enligt kalendern är 26/6 :)
Hej på er :) jag va med i apriltråden och blev gravid. Tyvärr slutade de i MA v 10 så nu är vi på g igen! Min mens har precis passerat för första gången sen missfallet var och jag inväntar nu äl som borde vara i början på juli :)
Kunde inte lägga upp bilden ju :(
Jag har aldrig haft regelbunden mens, men om nu mensen borde komma ca 14 dagar efter äl, så har jag bim redan 26. Dock har vi bara haft sex en gång dagarna runt äl, så jag antar att det inte blev till något. Från och med nästa månad börjar vi försöka aktivt! :)
Nu så!! Somsagt, testet längst ner är från idag? Är det äl-positivt? :)
Det blir andea försöket för oss nu, allt som allt räknat efter vi förlorade sonen blir det försök 15.