-
Ingen aning. Har aldrig haft det.EkoS skrev 2015-06-24 20:07:17 följande:Det undrar jag också! En vecka sen äl nu och jag har börjat känna av svamp... Har inte haft det på evigheter. Är det för tidigt för att vara relaterat?
-
Jag tror det är bra om det känns annorlunda än vanligt. Jag är också på BIM -7. Känner inget och det känns som ett bra tecken för jag har mkt svår PMS i vanliga fall och en jobbig period mellan ÄL och mens.Mayy skrev 2015-06-25 10:49:38 följande:
Det är BIM -7 idag för min del. Känner mig helt som vanligt. Inte mensvärk som förra månaden då jag hade det långt i förväg. Känns som att kroppen börjar bli helt "som vanligt" efter mitt p-piller-stopp i mars. Tror ni att det kan vara på grund av hormonerna min kropp betett sig så olika senaste tiden? Nu känner jag ingenting. Ingen värk, inga "symtom", ingenting. Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken... Önskar det gick att testa redan nu så att man bara visste... :)
Jag håller tummarna för oss. När ska du testa? -
Vad ni har koll på hormonerna tjejer. Det är ju jättebra att veta
-
Nu är det väl alldeles snart dags för de första plussen i tråden! Lycka till ni som är redo att plussa!
-
Välkommen till tråden! Hoppas det går snabbare nu än då.Jean89A skrev 2015-06-26 09:58:35 följande:
Hej jag hoppar gärna in i tråden om jag får
Jag har precis fått tillbaka min mens efter min graviditet ;-P alltså har en stor bebis på 6.5 månad och vill satsa på nästa syskon. De tog 8 månader att få till honom. Så ja räknar ju inte med att de ska gå lätt denna gången heller. Men hoppas på ett maj-juni-augusti bebis men skulle ja bli gravid nu i juli så gör det ju absolut inget att den blir tidigare än maj heller
Jag har en vän som det tog 15 mån att få första barnet, sen är de två andra p-pillerbarn! -
Jag försöker hålla mig från att testa. Men vill så gärna se om det tagit sig!
Vänta till BIM kommer jag inte göra. Hade tänkt BIM -2, men får se om jag håller mig... -
Jag fick ÄL 2,5 veckor efter skrapning, men det är nog väldigt olika!
annsansa skrev 2015-06-26 21:23:38 följande:Hej igen tjejer.
Frågade förr men fick inget svar så provar igen
När tror ni man kan börja hoppas på äl efter en skrapning??
Kram på er
-
Lycka till i augusti!!Interiorista skrev 2015-06-27 12:36:33 följande:
Nu fick jag min mens, som jag gissade på också. Så nu är det bara att vänta på äl, och den brukar komma sent eftersom min cykel ofta ligger på ca 32-40 dagar. Så får se om inte bim blir till augusti då. Detta blir då vårt första försök, denna månad råkade bli oskyddat sex nära äl bara ;) men lycka till alla, hoppas ni får plus ni, så vi inte syns i augustitråden! Kram!
-
Jag ser inget men hoppas verkligen att det är din tur nu. Kram!halo83 skrev 2015-06-27 14:08:02 följande:
Ja bim-3 idag...ska se om det fastnat på bild haha
-
Testade neg på BIM -4 imorse. Skittrist! Men en helt underbar dag med ungarna på badet och strålande sol har gjort att jag inte ens tänkt på det på hela dagen!