Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Vi med BIM i juli

Ytterligare ett spökstreck. Knäpp som jag är kunde jag inte låta bli att ta ett efter att bara ha hållit mig i typ 2,5 timme. På äl +10 liksom! Med Apotekets egna, inte alls särskilt känsliga test (rekommenderas från tidigast bim)! X-P

• Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-09 20:18:15 följande:

Ingen mens ännu. Är det lönt att testa ikväll eller ska jag vänta till imorgon och ta med morgonurin? bim idag.

Skulle säga att det beror på hur länge du kan hålla dig mellan toabesöken!
  • Symetrical
    Jenka81 skrev 2015-07-09 21:05:21 följande:
    Du är nog inte särskilt knäpp. Det ÄR svårt att hålla sig! Man hoppas ju så mycket. :)
    Tack för stödet, raring!
  • Symetrical
    Vadvetjaaaaag skrev 2015-07-10 08:55:39 följande:

är det någon som ser något streck på detta ? ;) det är himla tidigt och det är ett test som visar från 10 uml. ska testa på måndag igen :) syns sämre här ser jag än på bilden jag har i telefonen.

Jag ser ett svagt svagt streck! Vilken dag är du på? Äl +?
  • Symetrical
    björnbär skrev 2015-07-10 09:49:27 följande:

@Symetr­ical Ser inget tyvärr. Hoppas jag har fel!

Nej, det är bra svaga spökstreck! :-P
    Syns typ bara om man rör skärmen upp och ner.
  • Symetrical
    lollip0p skrev 2015-07-10 10:40:09 följande:

Jag är gravid! Igår plussade jag svagt med Testlagrets sticka och imorse med både Testlagret och CB digital.

Stort grattis!
  • Symetrical
    KaffeTös skrev 2015-07-10 12:17:39 följande:

Syns så dåligt på datorn och foto. Hursom så är mensen sen iaf, vilket den aldrig har varit tidigare. En gång kom den en vecka tidigare men den har aldrig någonsin varit sen. Borde ju synas mer då eftersom jag passerat BIM men jag kanske hade ägglossning senare än vad jag trodde. 

Från igårkväll: 

Översta från imorse, understa från igårkväll: 

Även om det syns rätt bra IRL så lägger jag ner testandet nu och inväntar en sen mens istället. Känns som att det är spök på alla test jag tagit de senaste dagarna.

Ser absolut något! Och känner igen "styrkan" från mina egna test!
    Håller tummarna att äl skedde senare, eller också att du är lite av en låghormonare och att det därför kommer stegras närmsta dagarna.
    Vi verkar ju i alla fall ligga ganska i fas med varandra! Jag tänkte ta ett cb plus imorgon bitti. Återstår att se om det leder till glädje eller besvikelse!
Svar på tråden Vi med BIM i juli