• Liam05

Vi med BIM i juli

Hej alla!!

Jag hade äl den 19/7 enligt min app och den 26/7 så fick jag rosa aktiga flytningar typ som har kommit o gott sen den dagen ( inne på 3:e dagen idag) när den första flygningen kom så fick jag en rejäl molvärk också.

Jag har BIM 2 augusti, vad kan denna "blödningen" vara?

• Liam05

Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!

• Liam05
    EkoS skrev 2015-07-30 18:12:48 följande:

Jag tycker att det ser väldigt starkt ut för att vara BIM -3!

Brukar det inte vara så starkt på BIM-3?
  • Liam05
    Symetrical skrev 2015-07-30 19:54:44 följande:

Håller med om att det är extremt starkt!

Ett scenario är ju att du haft äl tidigare än du tror och att du därför får så starkt utslag. När hade du mens sist?

Antingen så är allt som det ska trots din blödning, eller också håller du på att få MF. (Vill inte skrämma upp dig, men jag testade väldigt starkt i nästan en vecka efter min smärtsamma störtblödning)

Ett annat alternativ är att det är en tvillinggraviditet där ena fostrets stötts ut (tydligen väldigt vanligt!) som sedan fortlöper normalt.

Jag hade ett utomkvedshavndeskap så jag opererades igår :(
  • Liam05
    sommarblomma1 skrev 2015-08-01 16:53:42 följande:

Men oj! Kan det ge så starka utslag? Vad hände, fick du åka in akut?

Ja det ger utslag även om det är utomkveds,jag blödde ju som sagt va o tänkte bara åka in o kolla om det var missfall på g eller om det såg bra ut, slutade med att jag blev inlagd direkt o opererades morgonen därpå.
Svar på tråden Vi med BIM i juli