Vi med BIM i juli
Nu hoppar jag in här också! BIM är 10/7. Det blir andra försöket.
Nu hoppar jag in här också! BIM är 10/7. Det blir andra försöket.
ÄL kom sent på den 3e juli. Ny BIM är ungefär 17/7.
@Symetrical Ser inget tyvärr. Hoppas jag har fel!
@HepaticaNobilis Det låter definitivt som ÄL tycker jag. Lycka till!
Hej hej! Grattis till alla som plussade.
Går det för er som har plussat att berätta vilket försök ni var på?
@Migas Oh! Men va spännande! Jag är glad att det inte tog så mycket tid för er efter MF.
Andra försöket för oss. Jag är just nu på dagen ÄL+10 eller ÄL +11. Jag har fått rosa flytningar idag, så kanske implantationsblödning? Rätt tid och färg i alla fall. Hoppas att det inte är början av mensen! Jag kommer testa på fredag eller lördag.
Jag har läst att det kan ta 6-12 dagar efter implantation innan man kan få en positiv test. Men då vet man ju redan om man håller koll på tempen! Min är fortfarande hög. Hoppas hoppas!
Lycka till @m2b och @Sali2015 och alla andra!
Andra sidor säger från 3-4 dagar efter. Så jag har ingen aning faktiskt - försöker bara gissa fram till när jag ska ta testet. Jag borde antagligen sluta läsa.
Jag tycker att det har hjälpt mig mycket med tempen. Jag använder inte lika många test som förra månaden i alla fall. Haha!
@Jenka81 Är du säker att det inte är nidblödning?
Tempen gick ner och jag fick mens idag. Får försöka igen i augusti!
Idag är det fredag.
Jag hade ägglossning någon gång mellan måndag o onsdag, finns de chans att man kan känna att de tog sig även ägget inte sätter sig fast förens dag 7-10!?
Däremot är det väldigt vanligt att bli skengravid, haha!
Symptomen vid ägglossning, mens, implantation, och graviditet är alla väldigt likadana så det kan göra att man blir förvirrad.