Vi med BIM i juli
Jag hoppar gärna in här. vi har bestämt oss för att försöka få syskon till sonen som är född 2012.
Mensen tog slut i fredags och bim blir runt 30 juni och 1 juli.
Hoppas på många plus!
Jag hoppar gärna in här. vi har bestämt oss för att försöka få syskon till sonen som är född 2012.
Mensen tog slut i fredags och bim blir runt 30 juni och 1 juli.
Hoppas på många plus!
Bim
30/6: EkoS, åttonde försöket
1/7: Halo83, trettonde försöket
1/7: livias
1/7 Hoppas sommar 2015, första försöket
2/7: H1ssa, första försöket
2/7: Sowe81, sjunde försöket
2/7: Mayy
2/7: miamarina84, nionde försöket
4/7: Camilllla, första försöket
4/7: Akire-84, andra försöket
7/7: nist, andra försöket
Har ni några strategier (haha låter knäppt) i era försök. Förra gången låg vi varannan dag från mens till mens i princip :P
Hur håller ni koll på äl? Jag brukar känna av den rätt tydligt så jag kör inte på tester. Testade det förra gången men tyckte inte att det hjälpte så jag skippade det.
Sist tog det några månader innan jag blev gravis men fick tyvärr missfall. Sen tog det bara ett försök med sonen.
Jag äter också vitamin kvinna.
Jag tror jag har äl nu. Det sticker på höger sida så nu hoppas jag att det tar :)
Enligt appar ska jag haft äl i början av veckan men igår kände jag rätt tydligt att jag hade det. Så blir jag gravid nu blir det en midsommarbebis ;)
Det är väl ett gäng som passerat ÄL med ett par dagar nu. Någon som har känt något? :)
Hej alla!
Ny här. Min sambo har äntligen blivit redo att börja försöka skaffa barn så från och med nu slänger vi preventivmedel åt sidan. Har bara använt kondom så behöver inte vänta på att något ska komma igång.
Första försöket bli nu i början av juli. Om jag räknat rätt så är ÄL 3 juli. Helt ny när det gäller detta, läser alla möjliga tips överallt. Tänkte jag skulle få med här och kanske få lite utbyte med er också. Kul att prata med fler som försöker :)
Hur känner ni inför alkohol veckan innan bim?
Och hur tidigt testar ni? Orkar ni hålla er till bim eller testar ni tidigare?
Senaste äl-testerna, längst ner är tagen idag. Visst borde jag haft äl igår?