• Anonym (oj)

Jag har en vidrig kvinnosyn.

Anonym (oj) skrev 2015-06-02 10:42:12 följande:
    Hamnat i det geggiga träsket kanske??? (-:
    iom du hamnat där finns risken att du alltid kommer känna samma sak ... det kan ju va en tragisk erfarenhet tyvärr..
  • Anonym (oj)
    grind skrev 2015-06-02 11:24:30 följande:

Raskenstam2

Dålig still att uppge sig vara någon annan än man är. Din historia är så uppenbart påhittad at det är löjligt.

Fast det behöver inte vara påhittat, finns många som ser så faktiskt.
  • Anonym (oj)
    todo nada skrev 2015-06-02 13:11:59 följande:
    Ser man till alla andra rent sjuka saker som skrivits i denna tråden, så är väl isf detta inlägget mer trovärdigt...

Jag tänker intala mig det iaf, mitt lilla hopp om mänskligheten behöver det efter den törn det fick när jag läste igenom denna spyhink till diskutionstråd.
    Ja men alla hoppar från blomma och blad inte så djävla märkvärdigt...Faktiskt.
  • Anonym (oj)
    Anonym (oj) skrev 2015-06-02 13:43:55 följande:
    Ja men alla hoppar från blomma och blad inte så djävla märkvärdigt...Faktiskt.
    Till slut vet ni varken ut eller in och ham,nar i träsket istället.
  • Anonym (oj)
    xibaty9187 skrev 2015-06-02 13:51:10 följande:

HA! Called it ;D

Bättre se till att ha rent hjärta ...smaka lite här och där ja jo men se på fan ..hinner ni ens känna efter om det känns rätt och slätt??? det är en gåta .
  • Anonym (oj)
    Dr Nail skrev 2015-06-02 14:25:35 följande:
    Asså, ursäkta, vad snackar du om?
    Ja man måste ju känna efter att det känns rätt, jag undrar verkligen om många hinner det, snarare än att yra runt bland olika.
  • Anonym (oj)
    todo nada skrev 2015-06-02 14:37:41 följande:

sne tändning av något slag troligtvis..

Nej tack och lov inte men har högt iq ialla fall.
  • Anonym (oj)
    Smecker skrev 2015-06-02 15:54:35 följande:

Vad hjälper det när du inte kan använda det?

Kommer ju inte från dom träsken ni för och självklart högre iq och kan tänka själv , handla själv , fixa och greja och ordna själv , framförallt känna själv .(-:
  • Anonym (oj)
    Anonym (oj) skrev 2015-06-02 16:32:57 följande:
    Kommer ju inte från dom träsken ni för och självklart högre iq och kan tänka själv , handla själv , fixa och greja och ordna själv , framförallt känna själv .(-:
    Måste ju inte hata kvinnor , men gör man det så är det lika ok .
  • Anonym (oj)
    todo nada skrev 2015-06-02 17:10:14 följande:

Du förstår att det faller pinsamt platt när du själv sitter och hävdar hur hör IQ du har och hur smart du är..? Det blir mer prestige i det hela om du låter omgivningen upptäcka det själva. 

Klart jag är prestige fylld i partnerskap , tar inte vem och vad sin helst det måste och ska kännas rätt och va rätt det är ju viktigt. Annars har jag väl int så hög prestige faktiskt .I övrigt har jag heller inte problem med folk osv nej alla är olika helt ok .
  • Anonym (oj)
    Smecker skrev 2015-06-02 15:54:35 följande:
    Vad hjälper det när du inte kan använda det?
    Kanske du förväxlat mig med någon annan...??
  • Anonym (oj)
    Anonym (Sprätt) skrev 2015-06-02 19:40:43 följande:
    Det är väldigt svårt att förväxla dig med någon annan Kvinna.
    Det går inte därför det finns inget exemplar av mig som tur är... Jag har blivit förväxlad ofta, men dom har ju fått ångra sig.
  • Anonym (oj)
    Anonym (kk kk) skrev 2015-06-02 21:20:37 följande:
    för att de går och dör, och du bryr dig inte. jaja, det är uttjatat.
    vet inte vad du pratar om , men ok  jag kan inte rädda alla oavsett har mig själv och tänka på och de jag håller kärt och vill ha.
  • Anonym (oj)
    Anonym (Nope) skrev 2015-06-02 19:24:29 följande:
    Nä det var mkt vanligare att män såg ner på kvinnor förut. Idag har inte alls lika många män en kass kvinnosyn, förutom några bittra losers då. Förr var kvinnoförakt vanligt, idag är det tack och lov ett undantag.
    Får ju tycka om en person som den är oavsett kvinnoförakt...
  • Anonym (oj)
    grind skrev 2015-06-02 23:55:05 följande:

De allra flesta män döljer givetvis sitt förakt för kvinnor. Jag är säker på att du hade tyckt om mig om du träffat mig.

De döljer inte det kan du ju bara märka på deras handlingar och hur de funkar gentemot kvinnor , men det grundar sig väl alltid i något .
  • Anonym (oj)
    grind skrev 2015-06-05 04:31:37 följande:
    Varför skulle du märka det på deras handlande? Givetvis är handlandet likväl som pratet ett spel för galleriet.
    Visst men håller man på med sånt är man inte mogen anser jag, även du som du själv beskriver dig. Vad ska syftet vara , tror många gånger det inte är ett spel för då hade man inte handlat så .Det är just det snacka kan alla men handlingar visar.
  • Anonym (oj)
    grind skrev 2015-06-05 18:41:42 följande:
    Kvinnors främsta styrka och svaghet är empati. Annars är kvinnor duktiga på att organisera.
    Kallar du påtvingad empati också empati .... det finns minsann tider när ematin försvinner får man skylla sig själv.
Svar på tråden Jag har en vidrig kvinnosyn.