Inlägg från: Anonym (Sprätt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sprätt)

Jag har en vidrig kvinnosyn.

Anonym (oj) skrev 2015-06-02 17:23:45 följande:
    Kanske du förväxlat mig med någon annan...??
    Det är väldigt svårt att förväxla dig med någon annan Kvinna.
  • Anonym (Sprätt)
    Anonym (koskit) skrev 2015-06-02 22:18:30 följande:
    Fan va ni daltar och kastar skit på varandra! Jag älskar kvinnor långt mer än vad jag älskar män, ???? dock finns det ett antal kvinnor jag inte kan och heller inte vill respektera, - och de är dessa som lägger ut mista lilla bild på sig själv när de putar med läpparna eller försöker vara sexiga genom en bild, fy fan vad jag hatar dessa kvinnor!

Kvinnor som inte bryr sig så mycket om hur de ser ut i jämförelse med dagens ideal - dom är riktiga kvinnor och vackra sådana!! - älskar er mer än ALLT!
    Finns säkert ett antal män du inte kan eller vill respektera. Skitstövlar och våp finns det gott om bland både män och kvinnor.
  • Anonym (Sprätt)
    Anonym (koskit) skrev 2015-06-02 22:33:43 följande:
    Det håller jag med om att de gör! De finns massvis med killar som inte respekterar kvinnor och dessa villkor jag oftast inte ha med att göra
    Då handlar det ju inte om att du skulle ha en kass kvinnosyn. Mer om att du är ovan vid vänner av motsatt kön.

Finns massor med människor som jag inte skulle vilja umgås med om de så vore de sista människorna på jorden. De ger mig inget. Jag skulle mycket hellre spendera tid med korna i hagen än den typen av människor.
Svar på tråden Jag har en vidrig kvinnosyn.