-
Hej, jag startar en massa trådar i sexkategorin för att provocera och försöka få tjejer att avslöja sitt sexliv. Jag är rätt ensam och har svårt att få kontakt med kvinnor på annat sätt. Jag är relativt analfixerad.Mina trådar brukar se ut så här:Tjejer, rakar ni er kring rövhålet?Tjejer blir ni kåta av stringtrosor?(tjej) Rakat eller orakat?Damer hur är det med rumphåret?Beskriv den skönaste fittanSlicka röv - bu eller bä?Hur gammal var du första gången du hade analsex?Tycker du om att få sperma i munnen?Har du slickat en annan kvinna?Suga penis, är det skoj?Fråga mig vad du vill om varför jag gör det och hur jag har det.
-
Svar på tråden Jag startar meningslösa trådar i Sexforumet - fråga mig vad du vill!
-
Ja jag gillar mjölk, lättmjölk gärna iskall så det ilar i tänderna
-
Så där... inte så jättebra egentligen. Lite vek, huvudvärk och snuvig nästan jämt.
-
Jag vet inte om det är tvångsmässigt men jag känner mig gladare en stund efter varje tråd, sen mår jag sämre ett tag. Kan jag få igång en tråd som fylls med massa kommentarer så blir jag ännu gladare.
Jag har inte så tråkigt men jag har liksom inget annat att göra ... -
Ja kanske det men det är billigare
Jag är mer rädd att mina udda böjelser och svårighet med det motsatta könet kan drabba folk hårdare om jag slutar med detta - det kanske funkar som en säkerhetsventil,,,, -
Mina böjelser är:
Filma kvinnor på offentliga platser
Porrsurfa efter konstig porr (Våld, djur, kiss)
Tjuvlyssna på samtal mellan kvinnor på cafeer, spårvagnar
Samla på kändisars nakenbilder eller där dom visar nåt av misstag
Runka med eltandborste