• FamJ

Ovitrelle -

inga påhopp nu tack

1 vecka sedan ja tog ovitrelle e sååå otålig har gravtest liggandes tänkte äh ja testa så har ja att jämföra med FETT minus kan ja säga! Kan de går ur så fort? Kan de va för tidigt för att visa graviditet?

• Svar på tråden Ovitrelle -
  • friduss
    FamJ skrev 2015-06-06 19:36:52 följande:

Pergotime (skit telefon;))

Japp, pergotime är tabletter!
    Hoppas att det är för tidigt att testa, så jag får ett plus i dagarna som kommer istället. Har haft spänningar i "tjejmagen" nu ikväll men tror att det kan vara min förstoppning. Man vill så gärna så man letar symptom hela tiden! 
    Ja, väntan tar kål på mig, är ett nervvrak typ, haha
  • friduss

Okej, jag plussade precis!!! Nu blir jag ju nojjig såklart, har sedan i måndags testat negativa tester så då får vi ju förmoda att Ovitrelle är ute ur kroppen och att dagens positiva test faktiskt ÄR positivt och jag är gravid?

• FamJ

Meeeen åååååh de e du nog för hur många dar sen tog du ovitrellen?

• FamJ

Va inne på din blogg o du e gravid ja ringde min läkare på dag 13 hon sa att de e positivt är ja gravid så Grattis ???????? o starkare kommer de bli! Håller verkligen tummar att detta går vägen för båda!

• friduss
    FamJ skrev 2015-06-07 14:09:09 följande:

Va inne på din blogg o du e gravid ja ringde min läkare på dag 13 hon sa att de e positivt är ja gravid så Grattis ???????? o starkare kommer de bli! Håller verkligen tummar att detta går vägen för båda!

Jaså, ja jag vågar inte ropa hej än, men visst är vi lite spralliga ;) min läkare sa att jag skulle vänta till några dagar EFTER BIM, men alltså om jag har testat negativt i en vecka kan det ju inte vara Ovitrelle som helt plötsligt spökar?
  • FamJ

Nej den e ur, de vill att man väntar för att ägget kan släppa än, men gravid e du. Så sa hon till mig! hade lika svagt som dej men bara blivit starkare (ja e testoman ????)

Usch har aldrig varit så här rädd för att de ska gå åt skogen ????

• friduss
    FamJ skrev 2015-06-07 14:55:18 följande:

Nej den e ur, de vill att man väntar för att ägget kan släppa än, men gravid e du. Så sa hon till mig! hade lika svagt som dej men bara blivit starkare (ja e testoman ????)

Usch har aldrig varit så här rädd för att de ska gå åt skogen ????

vadå ägget kan släppa? så det blir "missfall" eller hur menar hon? hur ska man göra för att undvika det? ;)

tror inte att vi ska oroa oss så mycket, vi är ju gravida!!!! De flesta graviditeter går ju fin fint :)
  • FamJ

Ja du hon sa bara så, men antar väll de va de hon mena, kan fråga imorgon när ja prata med dom!

Fick du lutinus?

• friduss
    FamJ skrev 2015-06-07 15:21:48 följande:

Ja du hon sa bara så, men antar väll de va de hon mena, kan fråga imorgon när ja prata med dom!

Fick du lutinus?

Ja, gör det! All information jag har fått så menar man att är man gravid så har man samma möjligheter att behålla barnet oavsett om det blivit till på "egen" hand eller inte!

Nej, vet inte vad det är?
  • Decibel84

ni som skriver, vad har ni genomgått för behandling..IVF ? insemination?
    jag tog sprutan igår för första gången , innan dess fem dagar med pergotime. imorgon insemination

Svar på tråden Ovitrelle -