Ovitrelle -
inga påhopp nu tack
1 vecka sedan ja tog ovitrelle e sååå otålig har gravtest liggandes tänkte äh ja testa så har ja att jämföra med FETT minus kan ja säga! Kan de går ur så fort? Kan de va för tidigt för att visa graviditet?
inga påhopp nu tack
1 vecka sedan ja tog ovitrelle e sååå otålig har gravtest liggandes tänkte äh ja testa så har ja att jämföra med FETT minus kan ja säga! Kan de går ur så fort? Kan de va för tidigt för att visa graviditet?
Pergotime (skit telefon;))
Okej, jag plussade precis!!! Nu blir jag ju nojjig såklart, har sedan i måndags testat negativa tester så då får vi ju förmoda att Ovitrelle är ute ur kroppen och att dagens positiva test faktiskt ÄR positivt och jag är gravid?
Meeeen åååååh de e du nog för hur många dar sen tog du ovitrellen?
Va inne på din blogg o du e gravid ja ringde min läkare på dag 13 hon sa att de e positivt är ja gravid så Grattis ???????? o starkare kommer de bli! Håller verkligen tummar att detta går vägen för båda!
Va inne på din blogg o du e gravid ja ringde min läkare på dag 13 hon sa att de e positivt är ja gravid så Grattis ???????? o starkare kommer de bli! Håller verkligen tummar att detta går vägen för båda!
Nej den e ur, de vill att man väntar för att ägget kan släppa än, men gravid e du. Så sa hon till mig! hade lika svagt som dej men bara blivit starkare (ja e testoman ????)
Usch har aldrig varit så här rädd för att de ska gå åt skogen ????
Nej den e ur, de vill att man väntar för att ägget kan släppa än, men gravid e du. Så sa hon till mig! hade lika svagt som dej men bara blivit starkare (ja e testoman ????)
Usch har aldrig varit så här rädd för att de ska gå åt skogen ????
Ja du hon sa bara så, men antar väll de va de hon mena, kan fråga imorgon när ja prata med dom!
Fick du lutinus?
Ja du hon sa bara så, men antar väll de va de hon mena, kan fråga imorgon när ja prata med dom!
Fick du lutinus?
ni som skriver, vad har ni genomgått för behandling..IVF ? insemination?
jag tog sprutan igår för första gången , innan dess fem dagar med pergotime. imorgon insemination