Ovitrelle -
Hej!
Ska börja med ovitrelle nästa månad och undrar om ni vet när mensen kommer efter en sådan spruta? Läste i gammal tråd att det var mellan 12-16 dagar efter sprutan men kan den även komma senare än så?
Hej!
Ska börja med ovitrelle nästa månad och undrar om ni vet när mensen kommer efter en sådan spruta? Läste i gammal tråd att det var mellan 12-16 dagar efter sprutan men kan den även komma senare än så?
Hur har det gått för er? Tog själv min första ovitrelle spruta idag och de blir spännande och se om det tar sig :)
Jag har fått ovitrelle spruta då jag har gått på menopur behandling. När jag gick på pergotime fick jag ingen ovitrelle spruta utan då tog de bara blodprov för att kolla om ägglossning skett.
Pga av att jag har fått för många ägg vid pergotime behandlingen och att slemhinnan varit för tunn fick jag gå över till menopur och ovitrelle.
Hur har det gått för er? Har ni sommar pause?
Ni som plussat, hade ni några känningar eller symtomer ?
Inbillar mig att om det skulle ta sig så skulle jag känna det men vet inte om det är så eller om det bara är jag som önsketänker att det kan vara mer svart på vitt.