Inlägg från: silvergirl |Visa alla inlägg
  • silvergirl

Åderbrock

När jag kollade på venous i gbg, samma läkare som Malmö, för tre år sedan skulle det kosta 21 000. Han sa då att det knöliga försvinner men om den blå färgen stannar kvar kunde han inte svara på. Jag hade måttligt åderbråck, syns inte på lite håll. I alla fall tyckte jag det var dyrt med tanke på osäkerheten på resultatet, och gaddade en fet tatuering över hela bråcket. Visst är det lite knöligt, men det är omöjligt att se, men det känns om man rör vid benet. Tatueringen kostade 1700, året innan hade jag också gjort nån behandling med injektioner för 3000 som inte gjorde skillnad ett dyft, så jag tyckte det var prisvärt att tatuera över skiten i stället

• silvergirl

Då tycker jag du ska envisas med sjukvården. Har en kompis som fick det betalt av landstinget. Har du värk och smärta ska du inte bekosta det själv! Men låter som operation är nödvändigt. Se till att få en ultraljudsundersökning, då ser dom hur ser ser ut och om bråcket ändå kommer växa vinner ju även vården på att operera dig nu..

Svar på tråden Åderbrock