Inlägg från: jazmine25 |Visa alla inlägg
  • jazmine25

BF februari 2016

Jag vill också vara med plussade svagt idag. BF beräknad till den 7/2. Väntar alltså mitt andra barn. 

• jazmine25

Berättade för killen idag att vi väntar barn. Jag använde min dotter på snart 2 år som skådespelare. Hon fick säga efter mig. Pookie du ska få en bebis. Spelade in det och skickade videon till hans mobil när han var på jobbet. 

• jazmine25

Symptom jag känner är v.5 (4+2)

illamående
    trötthet
    hungrig hela tiden.

Ska på inskrivning på Lördag. Mamma mia på söder.

Har inte sett nån BF lista hoppas det är oki att jag gör en som ni kan fylla i efterhand.

Dagens test

• jazmine25

BF-lista

Namn              Ålder         BF                 Antal barn sen innan

Hjärtajazmine25           33         7/2                     1 tjej

• jazmine25
    Anonym (Lilly) skrev 2015-06-03 13:24:19 följande:

Hur berättad ni för sambon? Det låser sig för mig när jag ska berätta!! Hjälp!

Jag skickade en sms film där min dotter hans (bonusdotter) sa att han skulle få bebis
  • jazmine25

Namn               Ålder        BF       Antal barn sen innan 

Lilly                     27         21/1     Inga

Mini11                 31         30/1     2 killar

jazmine25           33         2/2       1 tjej 

Anonym124         29         6/2       Inga

• jazmine25

Namn                 Ålder            BF         Antal barn sen innan 

Lilly                         27            21/1         Inga

Mini11                     31            30/1        2 killar

jazmine25               33             2/2         1 tjej 

Nattöga                   27            4/2          Inga

En Panther Tant      38            4/2.         3

Anonym124             29            6/2 I        nga

• jazmine25

har startat en grupp på Facebook för oss som ska få februari bebis. Eftersom gruppen är hemlig så måste man bli vän med en medlem för att få bli inbjuden i gruppen.

Ni som vill vara med kan adda mig på Facebook och skicka ett mess så bjuder jag in er till gruppen.

Jag heter Jasmine Sahlén på facebook

• jazmine25
    ullis1990 skrev 2015-06-04 21:25:31 följande:

Halloj! Jag plussade på morsdag och har bf 6/2 :) skulle gärna gå med i en fb-grupp, lättare att skriva där, lite mer personligt :) hur gör man för att gå med?

skicka en e-mail adress till mig så kan jag adda dig till gruppen.
  • jazmine25
    Sansastark skrev 2015-06-05 11:31:02 följande:

Vaknade inatt av ordentlig "mensvärk". Är det nån mer som har otrolig växtvärk? Gör även ont ibak i ryggen..

Igår hade jag jätte ont av växtverk. Blev lite orolig att det var nåt missfall på g. Men det gick över efter några timmar. Skönt att höra att nån annan upplever samma sak.
  • jazmine25

Bara ett uppmanande/förslag:

Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!

• jazmine25
    Vela81 skrev 2015-06-06 22:28:09 följande:
    en dum fråga men hur märker jag att jag är tillagd i gruppen på FB? Glad
    Du får en länk till din e-mail som du måste trycka på för att komma till gruppen
  • jazmine25

Bara ett uppmanande/förslag:

Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!

Svar på tråden BF februari 2016