BF februari 2016
Jag vill också vara med plussade svagt idag. BF beräknad till den 7/2. Väntar alltså mitt andra barn.
Jag vill också vara med plussade svagt idag. BF beräknad till den 7/2. Väntar alltså mitt andra barn.
Berättade för killen idag att vi väntar barn. Jag använde min dotter på snart 2 år som skådespelare. Hon fick säga efter mig. Pookie du ska få en bebis. Spelade in det och skickade videon till hans mobil när han var på jobbet.
Symptom jag känner är v.5 (4+2)
illamående
trötthet
hungrig hela tiden.
Ska på inskrivning på Lördag. Mamma mia på söder.
Har inte sett nån BF lista hoppas det är oki att jag gör en som ni kan fylla i efterhand.
Dagens test
BF-lista
Namn Ålder BF Antal barn sen innan
jazmine25 33 7/2 1 tjej
Hur berättad ni för sambon? Det låser sig för mig när jag ska berätta!! Hjälp!
Lilly 27 21/1 Inga
Mini11 31 30/1 2 killar
jazmine25 33 2/2 1 tjej
Anonym124 29 6/2 Inga
Lilly 27 21/1 Inga
Mini11 31 30/1 2 killar
jazmine25 33 2/2 1 tjej
Nattöga 27 4/2 Inga
En Panther Tant 38 4/2. 3
Anonym124 29 6/2 I nga
har startat en grupp på Facebook för oss som ska få februari bebis. Eftersom gruppen är hemlig så måste man bli vän med en medlem för att få bli inbjuden i gruppen.
Ni som vill vara med kan adda mig på Facebook och skicka ett mess så bjuder jag in er till gruppen.
Jag heter Jasmine Sahlén på facebook
Halloj! Jag plussade på morsdag och har bf 6/2 :) skulle gärna gå med i en fb-grupp, lättare att skriva där, lite mer personligt :) hur gör man för att gå med?
Vaknade inatt av ordentlig "mensvärk". Är det nån mer som har otrolig växtvärk? Gör även ont ibak i ryggen..
Bara ett uppmanande/förslag:
Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!
Bara ett uppmanande/förslag:
Alla ni som inte gjort det, skicka gärna pm till Vick82 med er mailadress så lägger hon till er i en hemlig facebookgrupp där vi diskuterar våra graviditeter och kommande februaribebisar lite mer aktivt! Ju fler som kommer dit desto roligare! Dessutom kanske man då kan hitta blivande mammor i ens trakter!