Försöker bli gravid med första barnet! "tjöt kompis"
Har ni planerat länge att börja försöka?
Åh sötnos! Gulle. Men det går åt helvete. Men vad trodde jag, första försöket liksom....nä! Jag TRODDE faktiskt att det skulle ta sig! Det hade ju vart så perfekt! Men såklart så kan man inte bestämma över naturen. Har haft stenkoll på min temperatur och fick en dipp tidigare i veckan som jag såklart avskrev som en "implementationsdipp" och fortsatte hoppas, men idag gick tempen ner mer och jag fick spottings. Så det är kört.
Jaja, bara ladda om till nästa månad. Får väl tröstsupa på midsommar....
Hur går det själv? Bättre nyheter hoppas jag? =)
Jag mår åt helvete. Hade ju sådana förhoppningar att det skulle ta sig på FÖRSTA! Fan va jag hoppades. Har haft stenkoll på min temperatur och fick en dipp tidigare i veckan som jag tog som en "implementationsdipp" (hoppet är det sista som lämnar människan!) och fortsatte hoppas, men idag gick tempen ner mer och jag fick spottings. Så det är kört.
Hur går det själv? Vilken dag och vecka är det nu?! =) =) =)
Supertaggad! Haha! Det minns jag att jag såg som en liten seger - att alla appar var synkade!
Jag får dessutom beröm av Natural Cykles för att jag är duktig med tempen samt att jag har regelbunden ÄL, hahah =) Nörd eller vad =)
Förra månaden kände jag inte av ÄL alls men jag hade helt galna symptom efteråt, det var så konstigt när mensen kom eftersom symptomen var så knäppa.
Men nya tag nu! Du och jag ligger en dag isär - nu håller vi tummarna! =)